تشریح برنامه های 1401 در جلسه شورای مدیران؛

هم اندیشی بیمه ما با شبکه فروش و تولید محصولات نوآورانه

هم اندیشی بیمه ما با شبکه فروش و تولید محصولات نوآورانه
کدخبر : 24222

در جلسه شورای مدیران با حضور برخط مدیران استانی و روسای شعب بیمه ما عملکرد 1400 و برنامه های 1401 شرکت بیمه "ما" بررسی شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه ما: در جلسه شورای مدیران بیمه "ما" با مدیران ستادی به صورت حضوری و مدیران استانی و روسای شعب به صورت برخط، دکتر بهاری فر عملکرد سال گذشته شرکت  را بررسی و در خصوص دستیابی به جایگاه اصلی بیمه "ما" در تمام استان های کشور به ارائه رهنمون پرداخت.
در این جلسه، عملکرد سرپرستی استان ها و شعب سراسر کشور  بیمه "ما" در سال 1400 بررسی شد و دکتر بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره، برنامه تولید شرکت در سال 1401 را برای مدیران ستادی و استانی تشریح کرد.
دکتر بهاری فر عضو هیات مدیره بیمه "ما" در این جلسه از عملکرد هیات عامل، مدیران ستادی، مدیران استانی، پرسنل و شبکه فروش شرکت و تحقق بالای 100 درصد برنامه ابلاغی در اغلب رشته ها در سال 1400 تقدیر و تشکر و اظهار امیدواری کرد که بیمه "ما" در سال 1401 نیز با افزایش سرعت عمل در تصمیم گیری، جذب نیروهای توانمند و با تجربه، افزایش سهم از بازار با حفظ چارچوب های بیمه مرکزی به شرط تاثیرگذاری در EPS  ، ترکیب مناسب پرتفوی، ارائه خدمات بهتر، طراحی محصولات جدید و نوین و فعال‌تر شدن شبکه فروش بتواند رشد و توسعه خود را ادامه بدهد.
بهاری فر ضمن تاکید بر جایگاه والای شبکه فروش در بیمه "ما" به رضایت بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر از عملکرد سرپرستی استان ها و شعب بیمه "ما" اشاره کرد و گفت: برای ارائه محصولات هوشمند، ضمن کاهش وابستگی واحدهای اجرایی به ستاد و ارتقای جایگاه آنها به هم اندیشی و مشارکت بیشتر عزیزان شبکه فروش در انتقال تجربیات و دانش خود نیاز داریم تا بیش از پیش، کرامت مشتریان و رضایت ذی نفعان را تامین کنیم.
مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه "ما" به تغییر چارت سازمانی در راستای دستیابی به چشم انداز شرکت مبنی بر تبدیل شدن به مطمئن ترین و سریع ترین شرکت در صنعت بیمه اشاره و خاطرنشان کرد: با راه اندازی مدیریت برنامه ریزی راهبردی و بودجه و همکاری مدیریت طراحی و توسعه کسب و کار به دستیابی به ایده آل های صنعت بیمه، ارائه برنامه های نوآورانه و تولید محصولات خلاقانه امیدواریم.
در ادامه سلیمیان مدیر طراحی و توسعه کسب و کار بیمه "ما" ضمن بیان جزییات عملکرد 9 ماهه، خلاصه ای از آخرین وضعیت برنامه استراتژیک و عملیاتی شرکت با توجه به سند راهبردی صنعت بیمه تا سال 1404 را مطرح و گزارشی از نقاط ضعف و قوت شبکه فروش را ارائه کرد.
در ادامه جلسه، چند تن از مدیران ستادی و استانی بیمه "ما"  نیز نقطه نظرات خود را درباره مشکلات سال گذشته و برنامه‌های سال 1401 بیان کردند.
بهاری فر نیز به سوالات و ابهامات روسای شعب پاسخ و قول مساعدت داد و گفت: تلاش می‌کنیم نقاط قوت شرکت را تقویت کنیم تا موجب موفقیت هرچه بیشتر بیمه "ما" شویم و اتفاقات بهتری را برای شرکت رقم بزنیم.
گفتنی است، در حاشیه جلسه شورای مدیران، حجت بهاری فر ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای کارمندان بازنشسته، از شهروز مجیدی و علی بهاری به پاس سی سال خدمات و زحمات بی شائبه تجلیل کرد و گفت: خدمت و احترام به بازنشستگان، خدمت و تکریم به آیندگان و شاغلین است و این امر موجب ایجاد انگیزه، افزایش روحیه و ترویج یک فرهنگ ارزشمند در جامعه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه