برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات و دانش با حمایت همراه اول

برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی فناوری اطلاعات و دانش با حمایت همراه اول
کدخبر : 24255

دوازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش که با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برگزار شد، پس از دو روز به کار خود پایان داد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران: دوازدهمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش که از دو روز گذشته با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول آغاز به کار کرده بود، سرانجام امروز  پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۰ به کار خود پایان داد.
این رویداد با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری اطلاعات، انتقال آخرین تجارب و دستاوردهای پژوهشی و صنعتی در این زمینه، با تمرکز بر زمینه های نو و کاربردهای آن برگزار شد.
در همین راستا و در جریان آخرین روز از برگزاری، معاون راهکارهای دیجبتال و هوشمندسازی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول نیز ارائه ای با موضوع هوشمندسازی صنعت مخابرات (راهکارهای تبدیل داده اپراتوری به دانش و ارزش افزوده) داشت.
همچنین مدیران نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور نیز در این کنفرانس به مشارکت در برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع Internet of Everything for the Future و همچنین پنل تخصصی تحول دیجیتال در اپراتورهای تلفن همراه پرداختند.
امروزه نقش و اهمیت داده بر هیچکس پوشیده نیست؛ اپراتورهای تلفن همراه با کاربرهای میلیونی هر روزه با انبوهی از داده ها مواجه می شوند که در سطح هسته شبکه ذخیره می شود.
مطالعه صورت گرفته در اپراتورهای جهانی نشان دهنده شتاب بالای پژوهش ها در جهت هوشمندسازی و استفاده هر چه بهتر از این قبیل داده هاست که می تواند زمینه ساز تحقیقات بومی و انجام پژوهش های کاربردی برای روی دیتاهای اپراتوری کشور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه