یازدهمین جلسه کمیته نوآوران پست بانک ایران با حضور شیری برگزار شد

یازدهمین جلسه کمیته نوآوران پست بانک ایران با حضور شیری برگزار شد
کدخبر : 24292

یازدهمین جلسه کمیته نوآوران پست بانک ایران با حضور دکتر بهزاد شیری مدیرعامل بانک و رئیس کمیته، مهندس فرهاد بهمنی عضو محترم هیات مدیره و نایب رئیس و سایر اعضای کمیته نوآوران در روز پنجشنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰ تشکیل شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: در ابتدای جلسه قیطاسوند دبیر و عضو کمیته، ضمن تبریک افزایش سرمایه بانک به بالای ۱۶۰۰ میلیارد تومان و تشکر از همه کارکنان، مدیران و اعضای هیات مدیره، مطالب مرتبط با بند اول دستور جلسه را درخصوص تامین مالی در زنجیره تامین و ابزار اوراق گام و سکوک و برات تضمینی الکترونیک و حجم بازار گردش نقدینگی را تشریح کرد.
وی گفت: با توجه به رشد سرمایه بانک حرکت به بانکداری شرکتی اجتناب ناپذیر بوده و آینده پست بانک با ابزارهای تامین مالی دیجیتال و محصولات بانکداری شرکتی بسیار درخشان خواهد بود.
در ادامه جلسه دکتر شیری در خصوص ظرفیت جدید بانک و رویکرد توسعه بازار با این ابزار یا سایر ابزار های مشابه و قراردادن تمرکز اصلی محصولات پست بانک و جهت گیری بازارها  بر رسالت بانک در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT )، نکات مهمی را بیان کرده و رویکرد بانک را در این زمینه تشریح نمود.
مدیر عامل پست بانک ایران، همچنین در بحث کمیته نوآوران و حرکت بانک به سمت ابزارها و روش های نوین و خلاقانه و نگاه بلند مدت بانک به این موضوع اظهار داشت: بایستی فرآیند نوآوری در بانک بهبود یافته و فضا برای استفاده از ایده ها و نکات مشتریان و  کارمندان و سایر ذینفعان فراهم شود.
دکتر شیری افزود: بدون شک نوآوری و بهبود و ارتقاء عملکرد یک چرخه مداوم و بلند مدت بوده و بررسی موضوعات نوآورانه لزوما در کوتاه مدت به توسعه محصول جدید ختم نمی‌شود.
وی گفت: ممکن است استفاده از ابزار و روش‌های موجود را حتی بهبود بخشد و این موضوع اثرات مثبتی برای بانک و کارمندان مشتریان و  سهامداران و سایر ذینفعان خواهد داشت.
در این جلسه، سایر اعضای کمیته نیز نکاتی را درخصوص موضوعات مطروحه اوراق گام و برات الکترونیک بیان نمودند.
در بخش انتهایی جلسه شرکت دانش بنیان ماکیان دام و از برندگان مسابقه تلویزیونی کارویا در خصوص دو طرح خود مطالبی بیان و پروژه و تقاضای خود را برای حمایت از طرح جدید خود در توسعه محصولات دارویی کاملا ایرانی با استفاده از میوه درخت بلوط را ارائه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه