ثبت رکوردی دیگر از بانک پاسارگاد

ثبت رکوردی دیگر از بانک پاسارگاد
کدخبر : 24303

به مناسبت شانزدهمین سالروز تأسیس بانک پاسارگاد یک دوره مسابقۀ پله‌نوردی بانکداران این بانک در دو گروه خانم‌ها و آقایان در استان تهران با حضور مسئولین فدراسیون ورزش‌‌های همگانی برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد: این دوره مسابقات پله‌نوردی در تاریخ 22آذر1400 با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی در محل ساختمان مرکزی بانک پاسارگاد (برج هزاره سوم) در دو بخش خانم‌ها و آقایان با حضور کمیته ثبت رکورد فدراسیون برگزار شد.
در این مسابقه تعداد 42 نفر از بانکداران ورزشکار بانک پاسارگاد پس از گذراندن تست‌ها و آزمایش‌های لازم از میان 99 نفر داوطلب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشارکت داشتند که از آن میان، 16 نفر در بخش خانم‌ها و 26 نفر در بخش آقایان جهت پیمودن پله‌های طبقات مشخص شده از ساختمان مرکزی این بانک (برج هزارۀ سوم) با هم به رقابت پرداختند.
طبق قوانین فدراسیون ورزش‌های همگانی، ورزشکارانی که با رعایت قوانین و استانداردهای این رشته تحت نظارت داوران فدراسیون مسیر تعیین‌ شده را در کمترین زمین طی کردند به‌عنوان نفرات برگزیده شناسایی شدند. در انتهای این‌ مسابقه رکورد نفرات برتر در هر بخش توسط داوران مجرب و ناظران فدراسیون ورزش‌های همگانی مشخص و برندگان معرفی گردیدند.
نفرات برگزیده این مسابقه در بخش بانوان به‌ترتیب خانم‌ها زهره حیدری با ثبت رکورد 36.60 ثانیه، فرزانه احمدوند با زمان 40.80 و فرزانه رضائیان با ثبت زمان 42.36 و در بخش آقایان محمدرضا محمدی با ثبت رکورد 29.43، مرتضی حسین زاده با ثبت زمان 30.01 ثانیه و امیر رضا نوروزی احمد رونقی با زمان 30.69 معرفی شدند.
گفتنی است، به نفرات اول تا سوم این مسابقات در هر دو بخش خانم‌‌ها و آقایان احکام و مدال قهرمانی از طرف فدراسیون ورزش‌های همگانی تعلق گرفت که مدال، حکم قهرمانی و جایزه برگزیدگان طی مراسمی که در تاریخ 23 آذر1400 به مناسبت سالروز بانک پاسارگاد برگزار شد توسط جناب آقای دکتر قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد و با حضور دکتر نوید آرازشی سرپرست سازمان ورزش‌های تفریحی و رقابتی فدراسیون ورزش‌های همگانی و جمعی از مدیران بانک پاسارگاد اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه