تفاهم نامه همکاری مشترک بین جامعه اسلامی کارگران و شرکت بیمه رازی منعقد شد

تفاهم نامه همکاری مشترک بین جامعه اسلامی کارگران و شرکت بیمه رازی منعقد شد
کدخبر : 24481

با هدف ترویج فرهنگ بیمه و حمایت از کارآفرینان طی تفاهمی با حضور «علی جباری» مدیرعامل شرکت بیمه رازی و «احمد کرمی» دبیرکل جامعه اسلامی کارگران، تفاهم نامه همکاری مشترک منعقد کردند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی: جامعه اسلامی کارگران و شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
در این جلسه که با حضور آقای احمد کرمی- دبیرکل جامعه اسلامی کارگران و دکتر «علی جباری» مدیرعامل شرکت بیمه رازی برگزار شد، دکتر علی جباری- مدیرعامل شرکت بیمه رازی، با اشاره به جایگاه قابل توجه شرکت بیمه رازی در صنعت بیمه کشور گفت: بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه همواره به دنبال ارائه خدمات به‌روز و نوآورانه است.
او ادامه داد: بیمه رازی با تکیه بر شبکه نمایندگی وسیع در سراسر کشور آمادگی دارد تا پوشش‌های بیمه‌ای مناسبی را در اختیار کارگران عزیز قرار دهد.
مدیرعامل بیمه رازی، خاطرنشان کرد: بیمه رازی هیچگاه ارائه خدمات را فدای نرخ نکرده و در امضای قراردادهای همکاری ارائه خدمات نوین، به‌روز و مورد تائید بیمه گزاران را بر هر موئلفه اقتصادی ارجح دانسته است.
بر اساس این گزارش، این تفاهم نامه همکاری با هدف ارتقاء و ترویج فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ آن با بهره‌گیری از ظرفیت‌های جامعه اسلامی کارگران و اعضای آن با رویکرد کارآفرینی منعقد شد.
در این تفاهم نامه که توجه ویژه‌ای به بیمه‌های عمر شده است، برای اعضای جامعه اسلامی کارگران، بیمه‌هایی همچون مسئولیت، مهندسی، باربری، آتش سوزی، بلایای طبیعی و حوادث پیش بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه