پایگاه بسیج بیمه آسیا رتبه اول را در حوزه وزارت اقتصاد کسب کرد

پایگاه بسیج بیمه آسیا رتبه اول را در حوزه وزارت اقتصاد کسب کرد
کدخبر : 24494

پایگاه مقاومت بسیج بیمه آسیا، رتبه اول را در سطح پایگاه های مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی کسب کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا: «مسعود بادین» مدیرعامل و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بیمه آسیا در مراسمی، لوح تقدیر به مناسبت کسب رتبه اول را از    حمید رضا صادقیان کیا، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی دریافت کرد.
بنابر این گزارش، در لوح تقدیر اهدایی به مدیرعامل بیمه آسیا ضمن تبریک کسب این رتبه، آمده است: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، لازم می دانیم از تلاش های ارزنده جنابعالی و تمام اعضای شورای پایگاه و بسیجیان محترم بیمه آسیا در راستای اجرای برنامه های ابلاغی بسیج و کسب رتبه اول در سطح پایگاه های مقاومت بسیج وزارت امور اقتصادی و دارایی قدردانی نماییم.
این گزارش می افزاید، پایگاه مقاومت بسیج بیمه آسیا در ارزیابی شاخص های مختلف با کسب بالاترین امتیاز، رتبه نخست را در میان پایگاه های بانک، بیمه و سایر سازمان های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی، به دست آورد.
گفتنی است، در همایشی که به منظور تقدیر از پایگاه های مقاومت وزارت امور اقتصادی و دارایی در سالن همایش های  بیمه ایران برگزار شد، لوح تقدیر و کسب رتبه اول توسط آقای احمدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج حوزه وزارت امور اقتصادی و دارایی به مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه