مدیرعامل بانک سینا در همایش مدیران صف و ستاد در شیراز:

اقدام بانک سینا در کاهش مطالبات به کمتر از 3 درصد اتفاقی بی نظیر در شبکه بانکی است

اقدام بانک سینا در کاهش مطالبات به کمتر از 3 درصد اتفاقی بی نظیر در شبکه بانکی است
کدخبر : 24506

مدیرعامل بانک سینا ارتقاء شاخص های عملکردی، کاهش مطالبات به کمتر از ۳ درصد و دستیابی به سودآوری بالا را از اقدامات هدفمند و مطابق با برنامه های راهبردی بانک دانست که باعث ارزش آفرینی و اعتماد سهامداران و ذینفعان شده است.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک سینا: دکتر «سید ضیاء ایمانی» در همایش یک روزه مدیران در شیراز با ابراز خرسندی از ارتقاء شاخص های عملکردی بانک گفت: با تلاش و مساعدت همکاران در کنار برنامه ریزی های مدون و هدفمند، شاخص های مالی این بانک با رشد خوبی روبرو شده و ضمن برخورداری از ساختار و چارچوب مستحکم مالی، هم اکنون یکی از شفاف ترین بانک ها در کشور است.
وی با اشاره به وضعیت عملکردی بسیار مطلوب بانک سینا در حوزه وصول مطالبات گفت: در حال حاضر نسبت آمار مطالبات غیرجاری بانک به کمتر از ۳ درصد رسیده که اتفاقی بی‌نظیر در حوزه فعالیت‌های بانکی است.
دکتر ایمانی، جذب سپرده های ارزان قیمت را در راستای کاهش بهای تمام شده پول به عنوان یک استراتژی مهم بانک تعریف کرد و اظهار داشت: کاهش قیمت تمام شده پول در تغییر نگرش و هدف گذاری های گسترده در خدمات بانکی محقق شد و این موفقیت بیانگر مدیریت صحیح منابع و مصارف و هزینه‌های بانک و حاصل سرمایه گذاری بر منابع صحیح و قابل بازگشت است.
مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر اهمیت جلب رضایت مشتریان و ذینفعان اعلام کرد: رضایت ذینفعان در همه حوزه ها نمایانگر آن است که بانک سینا همواره سعی نموده با رعایت استانداردها و دستورالعمل‌های سازمان های نظارتی بر مدار موفقیت گام بردارد و این نشان دهنده سلامت مدیران و عزم بانک برای حرکت به سمت ترقی و پیشرفت است.
وی اظهار داشت: تجهیز بهینه منابع و مولدسازی دارایی ها از جمله برنامه ها برای تحقق سودآوری پایدار و باکیفیت بانک است و در این راستا با تدوین سیاستهای نظارتی، ترکیب منابع بانک سینا بهینه و دارایی های آن نیز به دارایی مولد تبدیل شده است.
مدیرعامل بانک سینا با اشاره به عملکرد مطلوب بانک در ارائه تسهیلات به مناطق کمتر برخوردار خاطرنشان ساخت: این بانک علاوه بر اعطای تسهیلات به بخش های مولد و بنگاه‌های اقتصادی کلان، پرداخت وام قرض الحسنه به مناطق کمتر برخوردار و روستایی را به نحو چشمگیری افزایش داده که در بهبود قدرت خرید مردم کمک شایانی نموده است.
گفتنی است، این همایش از سلسله همایش‌های منطقه‌ای بانک سینا است که با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل و مدیران ستادی و مناطق در شهر تبریز، مشهد و شیراز برای بررسی عملکرد ها و تبیین سیاست های آتی بانک برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه