افتخارآفرین بیمه کوثر از اصفهان تا آتن

افتخارآفرین بیمه کوثر از اصفهان تا آتن
کدخبر : 24757

سارا قمصری کارمند بخش خسارت درمان بیمه کوثر استان اصفهان، در پایان مسابقات جهانی کارگری با 4 مدال نقره و برنز به میهن بازگشت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از الفبا خبر: در سومین دوره از مسابقات جهانی کارگری که از 14 الی 18 مهر ماه برگزار شد، 70 ورزشکار از ایران در 6 رشته فوتبال، والیبال ساحلی، تنیس روی میز، شنا، دارت و دو و میدانی شرکت کردند که مجموعا ایران با کسب 64 مدال در جایگاه سوم ایستاد.
در میان ورزشکاران اعزامی به این مسابقات، سارا قمصری کارشناس بیمه کوثر در رشته دو میدانی و در 4 ماده، 100 متر، 400 متر، پرتاب وزنه و تیمی 4 درصد امدادی صاحب دو مدال نقره و دو مدال برنز شد. در ادامه گفت و گوی اختصاصی این ورزشکار را با خبرنگار الفباخبر می‌خوانید.

- در ابتدا بفرمایید عنوان دقیق مسابقات چه بود؟ سطح مسابقات را چطور ارزیابی می‌کنید؟

عنوان دقیق، مسابقات قهرمانی کمپانی‌های جهان، در یونان شهر آتن که از تاریخ 11 الی 14 مهر ماه برگذار شد. به دلیل جهانی بودن این مسابقات و حضور کشورهای قدرتمند سطح مسابقات بالا بود و در حدود 32 شرکت کننده در رشته دو و میدانی حضور داشتند. از طرفی هر کس که به این مسابقات اعزام شده بود بی شک جزو برترین های دنیا در رشته خود بوده است پس سطح مسابقات بالا و توقعات نیز بالا بود.

- خاطره جالبی از زمان حضورتان در یونان و مسابقات به یاد دارید؟

اتافاق مهم قطعا کسب مدال بود و خاطره جالب که خیر، تماما تمرین و مسابقه بود؛ اما خاطرم است که در روز اول حضورم در یونان تلفن همراه بنده را در مترو دزدیدند و تا پایان مسابقات ارتباط بنده با محیط خارج از مسابقات حدودا به صفر رسید. این اتفاق باعث شد تمام تمرکزم را بر مسابقات و تمرین بگذارم و در نهایت با لطف خدا و حمایت‌های بیمه کوثر توانستم افتخار آفرینی کنم.

- حمایت‌های بیمه کوثر و اطرافیان در موفقیت شما چه تاثیری داشت؟

بی شک بدون حمایت آنها نمی‌توانستم به این مهم دست پیدا کنم و از زمانی که بحث اعزام بنده به مسابقات مطرح شد، تا زمانی که به کشور بازگردم همواره بیمه کوثر و آقای اکبر مدیر تربیت‌بدنی بیمه کوثر از بنده حمایت نمودند. خاطرم است که به دلیل برخی مسائل در خروج از کشور مشکل داشتم که با مساعدت بیمه کوثر این امر نیز رفع شد و توانستم بدون مشکل به یونان سفر کنم.

- چند سال است که به طور حرفه ای ورزش می‌کنید؟

از کودکی با ورزش بزرگ شدم، اما از سال 93 در رشته دو و میدانی به صورت حرفه‌ای فعالیت دارم.

- در این دوره مسابقات چه مقام هایی کسب کردید؟

بنده در رشته دو و میدانی در چهار ماده 100 متر، 400 متر، پرتاب وزنه و در تیمی 4 درصد امدادی 2 مدال نقره و 2 مدال برنز کسب کرده ام. پس از این مسابقات در قهرمانی کشور در استان قزوین نیز با حمایت بیمه کوثر توانستم در رشته 800 متر به مقام سوم برسم.

و صحبت پایانی:

ابتدا از مدیران بیمه کوثر تشکر می‌کنم که در این مسابقات بنده را تنها نگذاشتند و با حمایت‌هایشان راه را برای موفقیت بنده هموار نمودند، از جناب اکبر نیز تشکر ویژه می‌کنم که حامی بنده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه