خدمات چک‌های صیادی در خودپردازهای بانک صادرات ایران

خدمات چک‌های صیادی در خودپردازهای بانک صادرات ایران
کدخبر : 24786

​خدمات تأیید و استعلام چک‌های صیادی بر روی بیش از پنج هزار و ٢٠٠ دستگاه خودپرداز بانک صادرات ایران در سراسر کشور ارائه شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران: خدمات چک‌های صیادی علاوه بر اینترنت‌بانک اشخاص حقوقی، اپلیکیشن پرداخت «صاپ» و همراه بانک صادرات ایران، بر روی پنج هزار و ٢١١ دستگاه خودپرداز این بانک ارائه شده و مشتریان و کاربران این بانک می‌توانند استعلام  و تاییدیه چک‌های صیادی را با استفاده از این دستگاه‌ها انجام دهند. ثبت، انتقال و سایر خدمات چک‌های صیادی نیز به زودی بر روی خودپردازهای بانک قرار خواهد گرفت.
مشتریان و کابران می‌توانند به منظور استفاده از این خدمات با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز و با استفاده از کارت بانکی و انتخاب گزینه «سایر خدمات»، گزینه «چک‌های صیادی» را انتخاب کرده و در گزینه «استعلام و تایید دریافت چک» کد ویژه ١٦ رقمی چک را وارد و نسبت به استعلام چک اقدام کنند.
خدمات مورد نیاز در قانون چک‌های صیادی پیشتر به صورت ثبت، تایید، انتقال و استعلام چک، در اینترنت‌بانک اشخاص حقوقی، اپلیکشین پرداخت «صاپ» و همراه بانک صادرات ایران ارائه شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه