بانکداری دیجیتال بانک پاسارگاد؛ تجربه‌ای جذاب از دنیای بانکداری الکترونیک

بانکداری دیجیتال بانک پاسارگاد؛ تجربه‌ای جذاب از دنیای بانکداری الکترونیک
کدخبر : 25049

تجربه ورود به دنیای شگفت‌انگیز بانکداری الکترونیک از مسیر بانک پاسارگاد، آرامش و اطمینان را برای شما به‌ارمغان می‌آورد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد: مفهوم بانکداری الکترونیک به‌زبان ساده، انجام عملیات بانکی با استفاده از فناوری‌های نوین و حذف الزام برای حضور فیزیکی در بانک‌ها است. در واقع اگر شما با استفاده از یک نرم‌افزار در گوشی تلفن همراه خود یا با استفاده از اینترنت‌بانک، خدمت بانکی مانند: انتقال وجه، اخذ صورت‌حساب و... را دریافت کنید، از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده کرده‌اید. این نوع بانکداری، سال‌‎هاست جای خود را در دنیا باز کرده و هر روز نیز در حال توسعه است. به‌علاوه، شیوع بیماری کرونا و لزوم ارائه خدمت‌های غیرحضوری توسط بانک‌ها، منجر به تسریع توسعه این نوع بانکداری شده است.
خدمات بانکی با توجه به رقابتی بودن بازار حاکم، به سمت ارائه غیر‌حضوری سوق پیداکرده و نتیجه آن صرفه­‌جویی در وقت و هزینه مشتریان نظام بانکی است. آن‌چه در شرایط کنونی گسترش پاندمی کرونا بیش‌ازپیش منجر به افزایش اهمیت استفاده از این خدمت‌ها شده‌است حفظ سلامت عمومی جامعه و جلوگیری از مراجعه غیر­ضروری مشتریان به شعبه‌های بانک می‌باشد. درحال‌حاضر گستره وسیعی از خدمت‌های بانکی در قالب بانکداری‌ الکترونیک به مصرف­کنندگان ارائه می‌­شود. امنیت بالا، سهولت استفاده، آموزش مناسب، ارائه‌ مجموعه وسیعی از محصول‌ها و خدمت‌های سیستم بانکی با توجه به نیاز مشتریان، پشتیبانی 24ساعته و به‌روزرسانی مستمر بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد از جمله ویژگی­‌هایی است که ضمن ایجاد تمایز نسبت به سایر رقبا منجر به انتخاب آن توسط مشتریان گرامی شده‌است.­
اگر مشتری بانک پاسارگاد باشید، در دو سال اخیر شاهد این موضوع بوده‌اید که این بانک حتی بدون مراجعه، زمان اعتبار کارت‌های بانکی شما را به صورت خودکار تمدید کرده یا بدون آن‌که کار خاصی از سوی شما نیاز باشد، رمز یک‌بارمصرف شما فعال شده‌است. هم‌چنین در صورت نصب نرم‌افزارهای تلفن‌همراه مربوط به این بانک، علاوه بر خدمت‌های معمول بانکی مانند: انتقال وجه، پرداخت قبض، دریافت گردش‌حساب و... بسیاری از خدمت‌های مورد نیاز از پرداخت خلافی خودرو و خرید شارژ اینترنتی گرفته تا افتتاح‌حساب دیجیتال، درخواست دریافت تسهیلات، خرید کارت هدیه دیجیتال و خدمت‌های متنوع دیگری را از طریق آن‌ها می‌توانید انجام دهید.

دسترسی آسان به بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد

برای ورود به دنیای وسیع و شگفت‌انگیز بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد فقط کافی ا‌ست به تارنمای این بانک به نشانی bpi.ir مراجعه کنید و بدین‌ترتیب دروازه دسترسی به مجموعه کاملی از این خدمت‌ها بر روی شما گشوده می‌شود.
در تارنمای بانک پاسارگاد شما می‌توانید وارد سامانه اینترنت‌بانک پاسارگاد شوید و کارهای بانکی خود را انجام دهید، نرم‌افزار همراه‌بانک پاسارگاد را دریافت و به‌روزرسانی کنید، نرم‌افزار بانکداری اجتماعی (ویپاد) را نصب و از خدمت‌های متنوع آن برخوردار شوید، کیف پول همراه پاسارگاد (پی‌پاد) را دریافت و از مجموعه خدمات بانکداری دیجیتال آن استفاده کنید.
بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد باتوجه به گستردگی، سهولت دسترسی، توجه مستمر به نیاز مخاطبین و امنیت بسیاربالا، تجربه‌ای متفاوت و جذاب را در اختیار استفاده‌کنندگان قرار می‌دهد.
مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890-021 آماده پاسخگویی به سؤال‌ها و ارائه دانسته‌های تکمیلی به علاقه‌مندان بهره‌مندی از بانکداری الکترونیک این بانک می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه