مراسم عزاداری ایام فاطمیه (س) و دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در بانک سینا برگزار شد

مراسم عزاداری ایام فاطمیه (س) و دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در بانک سینا برگزار شد
کدخبر : 25138

مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دومین سالگرد شهادت پرافتخار سردار قاسم سلیمانی با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران و کارکنان در محل نمازخانه ستاد مرکزی بانک برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک سینا: در این مراسم بعد از قرائت زیارت عاشورا، حجت الاسلام والمسلمین بنی هاشمی در خصوص کرامات و ابعاد شخصیتی حضرت صدیقه کبری (س) سخنرانی و به ذکر مصیبت پرداخت و گفت: مهمترین خصلت بانوی بزرگ اسلام از جان گذشتگی و ولایتمداری بود و شهادت طلبانی چون سردار قاسم سلیمانی پرورش یافتگان این مکتب الهی هستند. وی شهادت را رسیدن به وصال پرودگار دانست که لازمه آن مودت و پیروی از مکتب الهی است.
وی با تشریح ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مواضع آن بانوی بزرگ اسلام را در ایمان و معرفت، عبودیت و بی اعتنایی به دنیا و حفظ کرامت های زن در رعایت عفاف توصیف کرد و او را یگانه و اسوه زنان عالم برشمرد.
حجت الاسلام و المسلمین بنی هاشمی در ادامه مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها و شهدای مقاومت، در خصوص دستاوردهای ایشان در جبهه مبارزه با استکبار به ایراد سخن پرداخت و شهید سلیمانی را الگوی اخلاص و عمل در راه خدا خواند و شهادت پر افتخار او را نقطه عطفی در جبهه های مبارزه حق علیه باطل برشمرد.
وی با اشاره به ویژگی های برجسته شخصیتی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: او فرمانده ای بصیر در جنگ های جبهه مقاومت بود و ولایت پذیری و اعتقاد قلبی و عملی به سیره ائمه اطهار علیه السلام داشت. شهید سلیمانی واقعیتی ماندنی و تا ابد زنده است و به گفته مقام معظم رهبری "سردار سلیمانی پس از شهادت هم دشمنان را شکست داد. این تشییعی که در ایران شد، تشییع عجیب و واقعاً فراموش‌نشدنی‌ای بود."
وی در همین راستا افزود: استکبار جهانی بداند که راه این شهید بزرگوار تا پیروزی جبهه مقاومت با اقتداری دوچندان ادامه خواهد داشت.
در انتهای مراسم با پخش کلیپی از سال ها مقاومت و مجاهدت مخلصانه ایشان، یاد و خاطره سردار دل ها را گرامی داشته و مهمانان از خوان کریمانه ائمه اطهار پذیرایی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه