همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و پالایشگاه نفت اصفهان توسعه می‌یابد

همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و پالایشگاه نفت اصفهان توسعه می‌یابد
کدخبر : 25189

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و شرکت پالایشگاه نفت اصفهان قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران: در مراسم انعقاد قرارداد همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و پالایشگاه نفت اصفهان، دکتر «ناصر سیف‌الهی» عضو هیأت‌ میره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ضمن ابراز تشکر از ارتباطات خوب شرکت پالایشگاه نفت اصفهان با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، از آمادگی کامل این بانک برای ارائه خدمات به همه کارکنان آن مجموعه، خبر داد.
سلیمان توکلی، قائم مقام مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز، همکاری مسنجم و مداوم شرکت پالایشگاه نفت اصفهان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: سابقه مناسب و خوش‌نامی این بانک در مجموعه پالایشگاه موجب افتخار و خرسندی است.
توکلی در سخنان خود بر ارائه خدمت از سوی بانک همراه با رضایت مشتری تأکید کرد. وی همچنین از تلاش شرکت پالایشگاه نفت اصفهان برای ایجاد رضایت کارکنان و فراهم آوردن شرایط رفاهی پرسنل خود و همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تشکر کرد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بانک عامل پالایشگاه نفت اصفهان خواهد شد

در این مراسم، همچنین، «محسن قدیری» مدیرعامل پالایشگاه نفت اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به علت رضایت حداکثری کارکنان شرکت، درخواست کرد تا خدمات بانک به همه پرسنل اعم از رسمی و غیررسمی ارائه شود.
صرامی، معاون مالی و بازرگانی و عضو هیأت‌ مدیره شرکت پالایشگاه نفت اصفهان نیز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های چندین ساله این بانک، گفت: ان‌شاءالله بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نخستین بانک و بانک عامل در پالایشگاه نفت اصفهان تبدیل خواهد شد.
جوادی، دیگر عضو هیأت‌ مدیره پالایشگاه نیز از با برکت بودن تسهیلات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سخن گفت و به خاطر حسن خلق و عملکرد مطلوب کارکنان این بانک در همه شعب تقدیر کرد.
همچنین زنگنه، مدیر توسعه سرمایه انسانی پالایشگاه نفت اصفهان نیز از عملکرد مثبت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از آغاز فعالیت در این مجموعه ابراز خرسندی کرد و از تلاش‌های پالایشگاه نفت اصفهان برای سوق دادن پیمانکاران به سمت بانک خبر داد.
وی گفت: در دوره مدیریت جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ضمن تقویت مسیر قبلی، ارائه خدمات مالی و پولی با کارکنان صنعت و انرژی، برنامه‌های متنوع رفاهی و خدماتی و سهل‌الوصول برای پرسنل صنعت و کارگران در نظر گرفته شده است و گام‌های بلندی در این زمینه برداشته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه