عملکرد مناسب"وتعاون" در کسب سود عملیاتی

عملکرد  مناسب"وتعاون" در کسب سود عملیاتی
کدخبر : 25212

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، گفت: در سال جاری در حوزه سود عملیاتی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشتیم؛ اگر چه سال گذشته، نیز، توانستیم سود خیلی خوبی را تولید کنیم.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون: «یونس مظلومی» در این خصوص، اظهار کرد: بعد از تلاش همکاران توانستیم از بازار پایه زرد به بازار دوم فرابورس ارتقا پیدا کنیم؛ در واقع این موضوع، موفقیتی بود که با حمایت سهامداران و تلاش همکاران به دست آمده است.
وی درخصوص سودآوری شرکت افزود: در سال جاری در حوزه سود عملیاتی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشتیم. اگرچه سال گذشته نیز توانستیم سود خیلی خوبی را تولید کنیم. در سال گذشته بخشی سود عملیاتی، بخشی سود ناشی از فعالیت‌های سرمایه گذاری بود که امسال در ۶ ماهه سال جاری حتی سود بخش عملیاتی ما نسبت به سال ۹۹ بهتر بود.
مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، ادامه داد: برنامه‌های ما از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که در بیشتر برنامه‌ها از هدف مان جلوتر هستیم. در برنامه‌های بلندمدتی که داریم شرکت بیمه تعاون در همان راستا گام بر می‌دارد.
مظلومی درخصوص مزیت رقابتی شرکت بیمه تعاون بیان کرد: چیزی که ما در بیمه تعاون به عنوان مزیت رقابتی تعریف کردیم سرعت پرداخت خسارت است که ما به این مهم دست پیدا کردیم و این باعث شده که در حال حاضر بالاترین رضایت بیمه گذاران را در صنعت بیمه داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه تعاون به یکی از شرکت‌های مهم و تاثیرگذار در صنعت بیمه تبدیل شده و مسیری که من می‌بینم مسیر موفقیت بوده و تصورمان این است که در طولانی مدت شرکت بیمه تعاون را در قله صنعت بیمه می‌بینیم.
مدیرعامل شرکت بیمه تعاون در پایان، گفت: در شرکت بیمه تعاون هدف ما حفظ ارزش‌هایی است که از تمام ذینفعان حمایت می‌کند. ذینفعان ما سهامداران، کارکنان، بیمه گذاران و مشتریانی هستند که در نهایت با شبکه گسترده و منسجم موجود در کشور باید طوری شرکت را اداره کنیم که بتوانیم رضایت همه ذینفعان را به دست آوریم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه