خدمات ویژه وب اپلیکیشن بیمه سرمد برای مشتریان

خدمات ویژه وب اپلیکیشن بیمه سرمد برای مشتریان
کدخبر : 25343

وب اپلیکیشن بیمه سرمد که در تمامی پلتفرم‌ها در دسترس است، خدمات ویژه‌ای را به مشتریان عرضه می‌کند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط‌عمومی بیمه سرمد: وب اپلیکیشن ویژه این شرکت برای سهولت مشتریان در تمامی پلتفرم‌های تلفن همراه و رایانه‌ها در دسترس است و تمامی مشتریان می‌توانند از طریق پلتفرم‌های IOS، Android و Windowds از خدمات آن استفاده کنند.
این وب اپلیکیشن در کنار خدمات صدور آنلاین بیمه‌های شخص ثالث، آتش‌سوزی، حوادث انفرادی، حوادث ورزشی در خانه، پوشش کرونا و کرونا پلاس، خدمات متنوعی به مشتریان ارائه می‌کند. در بخش امور بیمه‌ای، مشتریان بیمه سرمد با واردکردن کدملی و تاریخ تولد خود، به لیست بیمه‌نامه‌های جاری و وضعیت مالی آنها، لیست هزینه‌های درمان پرداختی (شامل مبلغ درخواستی و مبلغ واریزی، زمان پرداخت وجه و...)، پوشش‌های درمان تکمیلی افراد تحت تکفل و خسارت‌های غیر درمان دسترسی خواهند داشت و از ریز پوشش‌های بیمه درمان خریداری شده خود نیز مطلع می‌شوند.
همچنین مشتریان بیمه سرمد، می‌توانند از طریق این وب اپلیکیشن، اطلاعات و نشانی تمامی مراکز صدور و مراکز درمانی طرف قرارداد این شرکت را مشاهده کنند و از طریق نقشه آنلاین، نزدیک‌ترین مرکز درمانی مورد نظر خود را پیدا کرده و با اپلیکیشن‌های مسیریاب، بهترین مسیر دسترسی به این مراکز را دریافت کنند.
استعلام اصالت بیمه‌نامه نیز، یکی از خدمات وب اپلیکیشن سرمد است که مشتریان بر اساس کد یکتا، شماره بیمه‌نامه، یا کد VIN، استعلام اصالت بیمه‌نامه خریداری شده خود را دریافت می‌کنند. این وب اپلیکیشن، قابلیت دارد که استعلام تخفیف بیمه شخص ثالث را نیز در اختیار مشتریان قرار دهد.
یکی از قابلیت‌های مهم دیگر این وب اپلیکیشن، درخواست بیمه‌نامه عمر است، به صورتی که افراد از طریق وب اپلیکیشن، نرخ بیمه عمر و سرمایه مورد نظرشان را استعلام و بررسی می‌کنند و پس از آن می‌توانند درخواست بیمه‌نامه عمر خود را در سامانه به ثبت برسانند.
وب اپلیکیشن بیمه سرمد با تمامی این قابلیت‌ها، به نشانی webapp.sarmadins.ir در اختیار همه مشتریان و شهروندان است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه