اجتناب از رقابت های نامتعارف و غیر قانونی در پرداخت سود به سپرده گذاران

اجتناب از رقابت های نامتعارف و غیر قانونی در پرداخت سود به سپرده گذاران
کدخبر : 25380

مدیر امور شعب تهران و البرز بانک شهر با بیان اینکه سود سپرده های این بانک مطابق با دستورالعمل های بانک مرکزی است، گفت: خوشبختانه طی سال های اخیر، پرداخت سودهای نامتعارف در شعب بانک شهر نداشته ایم.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک شهر: «سعید عسگری» با تاکید بر اهمیت اجتناب از رقابت های غیر قانونی در پرداخت سود به سپرده گذاران، تصریح کرد: به عنوان بانکی حرفه ای و محبوب در میان شهروندان برای جذب مشتریان بیشتر هیچ گاه اقدام به افزایش نرخ سود سپرده بر خلاف دستورالعمل های بانک مرکزی نخواهیم کرد.
وی با بیان اینکه اعتقاد داریم پرداخت سود بانکی مطابق با قوانین؛ گامی در جهت توسعه بخش تولید و اشتغال جوانان کشورمان خواهد بود، افزود: اگر نرخ سود سپرده ها بالا باشد، هدایت اعتبار لازم برای واحدهای تولیدی فراهم نشده و بنابراین بخش تولید در رکود به سر خواهد برد.
مدیر امور شعب تهران و البرز بانک شهر، عنوان کرد: با پرداخت سود سپرده منطقی و قانونی از سوی بانک ها؛ قطعا بخش اعظمی از سرمایه‌ های خرد به سمت مشاغل کوچک سوق پیدا کرده و در این صورت شاهد ایجاد اشتغال بیشتر در کشور خواهیم بود.
عسگری با تاکید بر اینکه بانک شهر در سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" بیش از پیش همراه و حامی تولیدکنندگان بوده است، گفت: یکی از برنامه های مهم شعب بانک از ابتدای سال جاری تلاش برای استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی در خدمات رسانی بهتر به واحدهای تولیدی بوده که در این مسیر موفق عمل کرده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه