همکاری های متقابل با شرکت فولاد خوزستان افزایش می یابد

همکاری های متقابل با شرکت فولاد خوزستان افزایش می یابد
کدخبر : 25577

مدیرعامل بانک رفاه کارگران، گفت: مجموعه فولاد خوزستان شریک تجاری بزرگی برای بانک رفاه به شمار می‌رود و در مسیر کمک به پایداری تولیدات این مجموعه و توسعه فعالیت‌های آن، از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران: دکتر «اسماعیل للـه‌گانی» در نشست مشترک با ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان که در محل این شرکت انجام شد، با بیان این مطلب گفت: شرکت فولاد خوزستان یکی از صنایع فعال و تاثیر گذار کشور است و اکنون زمینه و بستر گسترش همکاری های متقابل با این شرکت، به عنوان شریکی بسیار ارزشمند، فراهم است.
وی تاکید کرد: آمادگی داریم همکاری‌های متقابل با شرکت فولاد خوزستان را بیش از پیش توسعه دهیم و حمایت تسهیلاتی از طرح‌های توسعه‌ای شرکت را افزایش دهیم.
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان نیز در این نشست بر ضرورت توسعه همکاری‌های متقابل با بانک رفاه کارگران تاکید و تصریح کرد: امیدواریم با تقویت سطح همکاری‌های‌ شرکت فولاد خوزستان و این بانک شاهد توسعه هر چه بیشتر فعالیت‌های شرکت باشیم.
وی تصریح کرد: توسعه اشتغال یکی از اولویت‌های مهم مجموعه شرکت فولاد خوزستان است و امیدواریم در قالب توسعه همکاری‌های مشترک با بانک رفاه کارگران بتوانیم در این راستا اقدامات خود را گسترش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه