تفاهم نامه بیمه معلم با شرکت های دانش بنیان به امضا رسید

تفاهم نامه بیمه معلم با شرکت های دانش بنیان به امضا رسید
کدخبر : 25579

رویداد تبادل فناوری صنعت بیمه با همکاری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی، در سالن آمفی تئاتر این صندوق برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه معلم: حضور کاوه قاضی معاونت توسعه بازار بیمه معلم در این رویداد فرصتی برای بیمه معلم فراهم آورد تا با شرکت های نوآور بیش از گذشته وارد تعامل شود به طوریکه از غرفه های این شرکت ها بازدید بعمل آمد و خدمات آنها مورد بررسی قرار گرفت.
در همین راستا شرکت بیمه معلم در جریان این رویداد، قراردادی با یکی از شرکتهای نوآور در حوزه بازدید آنلاین خودرو به امضاء رساند.
مزیت قابل ملاحظه این طرح، بازدید خودرو کاملا بصورت مجازی می باشد و به حضور فیزیکی نماینده بیمه و یا کارشناس نیازی نمی باشد.
و در واقع بیمه گذارانی که قصد خرید بیمه بدنه را دارند، می توانند صرفا با یک تماس با نماینده و دریافت پیامک و لینک، به فرآیند بازدید مجازی هدایت شوند که پس از بررسی و کارشناسی، نسبت به صدور بیمه نامه اقدام می شود.
دکتر غلامرضا سلیمانی در این مراسم اذعان داشت: استقبال چشمگیر و اعلام آمادگی شرکت های دانش بنیان برای ورود به فعالیت های بیمه ای از ظرفیت بالای رشد این صنعت در کشور حکایت دارد.
وی با اعلام این خبر که فرایند صدور مجوز برای شرکت های دیجیتالی بیمه، مراحل  نهایی خود را می گذراند، خاطرنشان کرد: استقبال این شرکت ها در صنعت بیمه علاوه بر گسترش بازار در تسهیل فرایند ارزیابی ها و پرداخت خسارات نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی اظهار داشت: کمبود درآمد و ناپایداری منابع بیمه های پایه در کشور، لزوم استقرار نظام جامعه بیمه های مکمل نظیر تامین آتیه و زندگی و مکمل بازنشستگی را یادآور می سازد که از جمله طرح های ملی محسوب می شوند.
گفتنی است، این رویداد فرصتی برای بیمه معلم فراهم آورد تا با شرکت های نوآور بیش از گذشته وارد تعامل شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه