بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نزد افکار عمومی خوشنام است

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نزد افکار عمومی خوشنام است
کدخبر : 25736

فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: نقش برجسته بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حمایت از اقشار مختلف جامعه و مخصوصاً اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه موجب شده این بانک نزد افکار عمومی به خوشنامی و مهرورزی شناخته شود.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران: سردار «رحیم جهان‌بخش» فرمانده انتظامی استان زنجان و هیأت همراه با حضور در ساختمان سرپرستی شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان با اهدای لوح سپاس از حسن خانمحمدی، مدیر شعب این استان به نمایندگی از همه کارکنان بانک تقدیر کرد.
در ابتدای این دیدار سردار جهان‌بخش، از عملکرد درخشان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طول ۱۴ سال خدمت پر افتخار در سیستم بانکی کشور تمجید کرد.
وی همچنین با اشاره به نقش برجسته بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حمایت از اقشار مختلف و مخصوصاً اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه که موجب شده این بانک نزد افکار عمومی به خوشنامی و مهرورزی شناخته شود، اثرگذاری تسهیلات قرض‌الحسنه در کاهش انواع آسیب‌های اجتماعی ناشی از مسائل مالی را نیز حائز اهمیت دانست.
فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به همکاری‌های چندین ساله مجموعه نیروی انتظامی استان زنجان و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با اشاره به رضایت حداکثری فرماندهان و کارکنان ناجای استان از امکانات، خدمات، تسهیلات و برخورد کارکنان شعب با ایشان، بر گسترش تعاملات و دامنه همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های پولی، مالی، فرهنگی و امنیتی تأکید کرد.
در پایان این دیدار سردار جهان‌بخش با تمجید از کیفیت خدمات دریافتی و تکریم ارباب‌رجوع و مشتری‌مداری در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با اهدای لوح سپاس از حسن خانمحمدی مدیر شعب استان زنجان به نمایندگی از همه کارکنان بانک تقدیر کرد.
در بخشی از پیام فرمانده انتظامی استان زنجان خطاب به مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان زنجان چنین آمده است:
«بدین وسیله از زحمات، تلاش‌ها، همکاری و مساعدت حضرت‌ عالی و همکاران گرامیتان در خصوص انجام امورات بانکی و پاسخگویی به مراجعات متعدد کارکنان این فرماندهی که با صبر و شکیبایی فراوان در جهت رفع و رجوع امور آنان صورت گرفته است، به مصداق حدیث رضوی«من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل» تقدیر و تشکر می‌کنم.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه