ارائه خدمات بیمه تعاون به بیمه‌گذاران در هر جای دنیا امکان‌پذیر شد

ارائه خدمات بیمه تعاون به بیمه‌گذاران در هر جای دنیا امکان‌پذیر شد
کدخبر : 26002

یکی از موضوعاتی که برای شرکت‌های نوپایی که بیش از یک یا دو دهه از شروع فعالیت آن‌ها نگذشته است، رزومه آن‌هاست. روزمه شرکت‌های بیمه به ثبت رکوردهای مناسب در حوزه‌های تخصصی، قراردادهای کارآمد داخلی و خارجی، بیمه اتکایی، عملکرد مالی خوب و ... است.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون: بیمه تعاون که از سال 1392 فعالیت خود را عملیاتی کرده است تاکنون توانسته گام‌های مثبتی برداشته و رزومه قابل قبولی از خود ارائه کند.
در 14 دی 1400، شرکت بیمه تعاون، با سرمایه اسمی 500 میلیارد تومان، به‌عنوان یک‌صد و نودمین شرکت در بازار دوم فرابورس ثبت شد.
همچنین این شرکت در تاریخ 12 آبان 1392 به‌عنوان یک‌صد و پنجاه و دومین نماد معاملاتی بازار پایه فرابورس در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی فعالیت خود را آغاز کرده و نخستین شرکتی بود که تمام پذیره‌نویسی آن تنها از طریق فرابورس و شبکه کارگزاری انجام شد.
علاوه بر این، حفظ سطح یک رتبه توانگری مالی با نسبت 121 درصد، کاهش مالیات مطالبه شده در خصوص عملکرد سال 96 و 97 به مبلغ 40 میلیارد ریال، کنترل ضریب خسارت، جذب و حفظ مشتریان، پیگیری مستمر وصول مطالبات، توزیع مناسب ریسک بیمه‌گری توسط بیمه‌های اتکایی و اخذ گواهینامه استاندارد مدیریت ریسک ایزو 31000 به همراه کسب گواهی تعهد به تعالی سازمانی، از دیگر مواردی است که در دایره دستاوردهای مالی شرکت بیمه تعاون برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به تمام ذی‌نفعان این شرکت جای گرفته است.
به لحاظ عملکردی نیز باید گفت که این شرکت بیمه در شش‌ماهه نخست امسال حدود سه هزار و 703 میلیارد ریال حق بیمه فروخته است که 63 درصد نسبت به شش‌ماهه ابتدای سال گذشته رشد داشته و طی شش‌ماهه ابتدای امسال 62 درصد از عملکرد یک‌ساله، پارسال را عملیاتی کرده است.
در این دوره شش‌ماهه بالاترین حق بیمه صادره با رقم یک هزار و 816 میلیارد ریال به بیمه شخص ثالث، رقم یک هزار و 610 میلیارد ریال به رشته بیمه درمان، 434 میلیارد ریال به بیمه بدنه و 409 میلیارد ریال به بیمه مسئولیت اختصاص داشته است.
اما مهم‌ترین رخدادی که این روزها می‌تواند به‌عنوان یکی از بزرگترین تحول در صنعت بیمه از آن یاد کرد پشتیبانی 100 درصدی شرکت اسیست اینترنشنال سوئیس از بیمه‌های مسافرتی بیمه تعاون است.
بر اساس این گزارش، شرکت بیمه تعاون در کمیسیون‌های «تسهیلات گمرکی و تجاری» و «اقتصاد دیجیتالی» کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی نیز عضویت داشته و یونس مظلومی، مدیرعامل این شرکت نیز به‌عنوان دبیر کمیسیون بیمه اتاق بازرگانی بین‌المللی برگزیده‌شده است و بر همین اساس در آبان ماه امسال با حضور کیم سیزلر، معاون سفیر سوئیس در ایران، یونس مظلومی، دبیر کمیسیون بیمه کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی و مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، شریف نظام مافی، مدیرعامل موسسه خیریه محک و تنی چند از مدیران عامل صنایع و کسب‌وکارهای بزرگ، بخش بازرگانی ایران – سوئیس افتتاح شد.
بر اساس این همکاری‌های شرکت بیمه تعاون با شرکت اسیست اینترنشنال کلید خورده و درنهایت این همکاری به عقد قرارداد بیمه گری انجامیده و بر این اساس بیمه‌گذاران بیمه‌های مسافرتی بیمه تعاون می‌توانند به هر کشوری که تمایل دارند سفرکرده و از پشتیبانی کامل این شرکت برخوردار باشند.
شایان‌ذکر است که شرکت بیمه تعاون از دوم مرداد 1395 با مجوز بیمه مرکزی مجاز به صدور بیمه‌نامه مسافرتی برای مسافران شده و از مرداد 1396 با صدور اولین بیمه‌نامه در محل دفتر نمایندگی سفارت تاجیکستان در مشهد مقدس فرایند صدور این بیمه‌نامه را آغاز کرده است، اما با این قرارداد در همه دنیا قادر به ارائه خدمات به بیمه‌گذاران خواهد بود.
اهمیت این قرارداد این است که بیمه مسافرتی ازجمله بیمه‌های درمانی است که نیاز دارد در همه جای دنیا پوشش آن وجود داشته باشد بعضاً شرکت‌های بیمه گری که بیمه مسافرتی می‌فروشند به دلیل تحریم‌ها، تنها در قالب خسارت در داخل ایران اقدام می‌کنند درحالی‌که در صورت بروز بیماری یا حادثه اشخاص نیاز دارند که در حین مسافرت از آن‌ها حمایت شود. بر همین اساس شرکت بیمه تعاون با پشتیبانی صددرصدی شرکت اسیست اینترنشنال می‌تواند در هرجای دنیا به ارائه خدمات مسافران ایرانی بپردازد و این‌یکی از مهم‌ترین موضوعات برای مسافران ایرانی است که در زمان تحریم می‌توانند ب اطمینان خاطر از خدمات بیمه گری شرکت بیمه تعاون در همه جی دنیا بهره ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه