جشنواره بیمه‌ های زندگی بیمه ملت برگزار می‌ شود

جشنواره بیمه‌ های زندگی بیمه ملت برگزار می‌ شود
کدخبر : 26115

جشنواره بیمه‌ های زندگی بیمه ملت با جوایز ارزنده برگزار می‌ شود.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی به نقل از بیمه ملت: با توجه به شرایط اقتصادی خانواده ها و ضرورت داشتن یک پشتوانه مالی در شرایط سخت و به هنگام؛ بیمه زندگی بیمه ملت بر آن شد تا نسبت به تشویق بیمه‌گزاران بیمه نامه های زندگی برای فعال و بروز ‌نگه‌داشتن بیمه‌نامه‌های خود و استفاده از مزایای آن در مواقع ضروری اقدامات موثری را انجام دهند. در این راستا جشنواره در امتداد همراهی بیمه های زندگی از بهمن ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ماه سال 1400 ادامه خواهد داشت.
بنابر این گزارش، بیمه گزاران می توانند با پرداخت اقساط پیش از موعد، پرداخت اقساط معوق و واریز به حساب بیمه‌نامه‌های سپرده امتیاز خود را در طول جشنواره افزایش داده و به قید قرعه از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند و هر ماه به قید قرعه به 6 نفر از بیمه گزاران مبلغ 30،000،000 ریال جایزه اهدا می شود.
برای هر یک از بیمه گزاران با توجه به مدت زمان همراهی با بیمه ملت، تعداد اقساط به موقع پرداخت شده و اقساط معوق (امتیاز منفی)، به صورت پیش فرض امتیاز اولیه محاسبه شده و امتیازات در طول جشنواره، بروز رسانی می شوند.
همچنین، بیمه گزاران می توانند با پاسخگویی به سوالاتی که هر هفته از طریق لینک https://www.instagram.com/melatlife مطرح می شود، به قید قرعه یکی از 6 نفر برنده جایزه 3،000،000 ریالی باشند.
امتیاز اولیه بیمه‌گزاران گرامی، برای هر یک از بیمه‌نامه‌های آنان، به صورت مجزا و برای شماره تلفن همراه ثبت شده در سیستم بیمه‌های زندگی ارسال شده و می‌توانند با استفاده از لینک ارسال شده، امتیاز کلی و تعداد معوقات هر یک از بیمه‌نامه‌های خود را مشاهده نمایند.
همراهان گرامی بیمه های زندگی بیمه ملت می توانند از طریق لینکhttps://melat.ir/life/insurer امتیاز بیمه نامه های خود را استعلام  نمایند.
گفتنی است، این امتیازات در طول جشنواره به صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه