اعتماد دوباره مجموعه بزرگ جهاد دانشگاهی به بیمه سرمد

اعتماد دوباره مجموعه بزرگ جهاد دانشگاهی به بیمه سرمد
کدخبر : 26275

جهاد دانشگاهی برای دومین سال، قرارداد بیمه‌ای خود را با بیمه سرمد تمدید کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد: قرارداد بیمه‌ای میان جهاد دانشگاهی و بیمه سرمد برای دومین سال تمدید شد، تا مجموعه بزرگ جهاد دانشگاهی، با بیش از 100 مرکز در سراسر کشور، تحت پوشش خدمات بیمه‌ای این شرکت قرار بگیرند.
این قرارداد با حضور یعقوب رشنوادی، مدیرعامل بیمه سرمد و مهدی باصولی، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی به امضا رسید.
بر اساس این قرارداد که به دلیل رضایت بالای کارکنان جهاد دانشگاهی از خدمات بیمه سرمد تمدید شد، کلیه امور بیمه‌ای 100 مرکز جهاد دانشگاهی در سراسر کشور به صورت متمرکز و تجمیعی به این شرکت سپرده شد تا بیمه سرمد، افتخار خدمت‌رسانی به بیش از 17 هزار نفر بیمه شده این مراکز را داشته باشد.
پژوهشگاه علوم سلولی (رویان)، پژوهشگاه فناوری‌های نوین ریستی (ابن سینا)، پژوهشکده سرطان معتمد، پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی، پژوهشکده علوم بهداشتی، مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران، مرکز افکارسنجی ایسپا، خبرگزاری ایسنا و چندین مجتمع تحقیقاتی، پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان در سراسر کشور از زیرمجموعه‌های جهاد دانشگاهی هستند که در این قرارداد تجمیعی، تحت پوشش خدمات بیمه سرمد قرار گرفته‌اند. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه