بانک رفاه کارگران دعوت به همکاری می‌کند

بانک رفاه کارگران دعوت به همکاری می‌کند
کدخبر : 26286

بانک رفاه کارگران در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل تخصصی، از بین دانش‌آموختگان دانشگاهی واجد شرایط دعوت به همکاری کند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران: جذب نیروی انسانی در بانک رفاه با هدف توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و از میان دانش‌آموختگان دانشگاهی واجد شرایط در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع، مدیریت فناوری اطلاعات در تمامی گرایش‌ها و مهندسی برق در گرایش‌های الکترونیک، قدرت و مخابرات به منظور به کارگیری در مشاغل تخصصی در شهر تهران، انجام می‌پذیرد.
بر اساس این گزارش، فرایند استخدام در بانک رفاه از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و رفتاری، پس از تایید صلاحیت‌های عمومی (گزینش)، احراز توانایی‌ها و سلامت کامل جسمانی، به صورت قراردادی (بیمه درمان و بازنشستگی تامین اجتماعی) انجام می‌پذیرد.
لازم به ذکر است، دارا بودن حداقل معدل 14 تمام، بومی استان تهران، متولدین 1370.01.01 به بعد، عدم اشتغال و نداشتن تعهد انجام خدمت در سایر سازمان ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و دارا بودن کارت پایان خدمت، از جمله پیش‌نیازهای ثبت‌نام در این آزمون استخدامی هستند.
گفتنی است، متقاضیان واجد شرایط تا روز چهارشنبه 20 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آزمون استخدامی به پایگاه اینترنتی بانک رفاه کارگران به نشانی https://www.refah-bank.ir مراجعه کنند.  

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه