تمام ظرفیت فولاد مبارکه در خدمت تولید ملی / رضایت مشتریان در اولویت ماست

تمام ظرفیت فولاد مبارکه در خدمت تولید ملی / رضایت مشتریان در اولویت ماست
کدخبر : 26342

مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه تمام ظرفیت شرکت فولاد مبارکه در اختیار تولید ملی قرار گرفته است، گفت: رضایت مشتریان در اولویت شرکت فولاد مبارکه است.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری ایراسین: «محمد تاجمیرریاحی» مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه، صبح امروز 10 بهمن ماه در نشست هم‌اندیشی مسئولان شرکت فولاد مبارکه با شرکای کسب و کار عرصه لوله‌وپروفیل، اظهار کرد: دستورالعمل‌های بورس یکی از چالش‌های امروزی است؛ چراکه دولت و مجلس شورای اسلامی بر شفافیت عرضه کالا از طریق بورس تاکید دارند و ما هم ملزم به عرضه کالا در بازار بورس هستیم.
وی با اشاره به ارائه برنامه مدون در تولید محصولات با ارزش افزوده بالا، تصریح کرد: مصوبه فروش ۵۰-۵۰ به معنای فروش همسان نقدی و اعتباری است. به رغم ابلاغ فروش نقدی، با پیگیری‌های صورت گرفته نهایتا فروش هم‌اندازه نقدی و اعتباری به تصویب رسیده است.
مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به عدم جذابیت واردات کالا توسط شرکت فولاد مبارکه، تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه تولید و توسعه را هدف اصلی خود می‌داند و در همین راستا گام برمی‌دارد چراکه در شرایط موجود، واردات با مشکلاتی همراه شده است و تاکید شرکت فولاد مبارکه بر تولید محصولات استوار است.
وی با اشاره به افزایش تولید اسلب و برخی دیگر از محصولات در شرکت فولاد مبارکه، گفت: امیدواریم بدون اتکا به واردات به نیاز مشتریان پاسخ دهیم و در همین راستا، چهار نشست برای توسعه و تقویت ارتباطات و تعاملات دوسویه با مشتریان برگزار کرده‌ایم.
تاجمیرریاحی با تاکید بر اینکه شرکت فولاد مبارکه تمام ظرفیت خود را در اختیار تولید ملی قرار داده است، اظهار کرد: پیشنهاد ما در راستای تامین پایدار محصولات به ویژه در صنعت لوله و پروفیل، عدم عرضه تمام محصولات در بازار بورس است چرا که بر این باوریم بسیاری از مشتریان از عرضه محصول عقب می‌افتند و اطلاعات مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه برای برنامه ریزی به حداقل می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه