پیام مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر

پیام مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر
کدخبر : 26422

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیامی فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر را به هموطنان عزیز تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، متن پیام دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» به این شرح است:
«پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت پیروزی نور بر تاریکی بود که با درایت و هدایت امام خمینی(ره) و به همت بلند مردم آزادی‌خواه کشورمان ممکن شد. در راه پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن برای حفظ این دستاورد بزرگ ملت ایران، افراد زیادی از جان خود گذشتند که یادشان همواره با ما خواهد بود.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود. این بانک توفیق داشته در طول بیش از ۱۴ سال فعالیت خود، به حدود ۱۲ میلیون نفر از هم‌وطنان عزیز به‌عنوان مشتری، خدمت‌رسانی کند. یکی از اصلی‌ترین اهداف این بانک «ترویج امر مبارک قرض‌الحسنه» در جامعه است که به لطف خدا در این حوزه موفق بوده و توانسته بیش از ۱۱ میلیون فقره تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کند.
توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی، حمایت از تولید داخلی، تنوع‌بخشی به سبد محصولات با هدف برطرف کردن نیاز اقشار مختلف در حوزه قرض‌الحسنه، گسترش بانکداری الکترونیکی با هدف راحتی مشتریان برای دریافت خدمات و فعالیت گسترده در حوزه مسئولیت اجتماعی رویکردهای اصلی نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور در طول سال‌های فعالیت خود بوده است.
به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر را به همه مردم عزیز کشورمان تبریک می‌گویم و امیدوارم بیش از پیش بتوانیم در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداریم.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه