پیام تبریک مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت ایام الله دهه فجر

پیام تبریک مدیرعامل بانک تجارت به مناسبت ایام الله دهه فجر
کدخبر : 26435

مدیرعامل بانک تجارت ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت: متن پیام تبریک دکتر «هادی اخلاقی» مدیرعامل بانک تجارت به شرح زیر است:
بسمه تعالی
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم
ایام‌الله دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه‌ای تاریخی و نشان‌دهنده عزم و اراده یک ملت است. این روز یادآور سرافرازی مردمی است که برگ زرینی را در صحیفه میهن اسلامی به یادگار گذاشتند تا آیندگان طعم شیرین استقلال و آزادی را زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بچشند.
اینک در آستانه چهل و سومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، بر ما واجب است با تلاشی مضاعف در مسیر حمایت از این دستاوردها و تحقق اهداف متعالی انقلاب گام‌های محکم‌تری برداریم و نشان دهیم جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه بر عزم و اراده کشور برای خودکفایی و حضوری مقتدرانه در عرصه‌های بین‌الملل اثرگذار نیستند و این امر با همدلی و یکپارچگی و رساندن صدای رسای معنویت، آزادی و استقلال ایران بزرگ به گوش جهانیان محقق می‌گردد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی؛ دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن را به مردم شریف ایران و همکاران ارجمندم تبریک عرض نموده و امیدوارم بتوانیم در سالروز پیروزی نور بر تاریکی، آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) را پاس داریم و با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همچنان در مسیر اهداف والای انقلاب گام برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه