رپورتاژ آگهی/

سواحل رایگان استانبول که باید تجربه کنید!

کدخبر : 26440

اگرچه سواحل خصوصی در تور استانبول هزینه ورودی دارند، اما به دلیل نگهداری بهتر نیز شهرت دارند. اگر سواحل عمومی شلوغ شما را خسته می کند، 8 سواحل برتر زیر را امتحان کنید.در نیمه اول قرن بیستم ، استانبول که از هر طرف با آب پوشانده شده بود، فرهنگ ساحلی پر رونقی داشت، اما رشد سریع جمعیت و شهرنشینی، نقاط شنا را از مرکز شهر دور کرده است. اگرچه هنوز چند نقطه ساحلی (پلاژ ) در انتهای بالایی تنگه بسفر وجود دارد، اما بیشتر فرصت‌ها برای ورود به آب - به جای نگاه کردن به آن - یا در دریای سیاه شمال شهر یا دریای مرمره در جنوب آن است.در مناطق پرطرفدار شنا، کلوپ‌های ساحلی از ساده تا شیک، بسیاری از خط ساحلی را تحت استعمار خود قرار داده‌اند. آنها معمولاً برای استفاده از یکی از şemsiye (چتر) و şezlong (صندلی پلاستیکی) خود هزینه روزانه دریافت می کنند ، اگرچه برخی به جای آن حداقل غذا و نوشیدنی را خریداری می کنند. کلوپ های ساحلی دارای حمام، فضای تعویض لباس، دوش های سرپوشیده یا بیرونی و معمولاً نوعی کافه یا رستوران هستند. در شب‌های آخر هفته، برخی از کلوب‌های ساحلی با دی‌جی به مکان‌های مهمانی تبدیل می‌شوند. مکان های داغ می توانند با هر فصل تغییر کنند، همانطور که نام و مالکیت کلوپ های ساحلی نیز تغییر می کند.

Capture

گزینه دیگر halk plajları (سواحل عمومی) است که رایگان هستند و گاهی اوقات امکانات اولیه را ارائه می دهند، اما می توانند شلوغ باشند و همیشه در تمیزترین یا دیدنی ترین مکان ها نیستند. به طور کلی، سواحل استانبول با سایر نقاط ترکیه قابل مقایسه نیستند، اما اگر می خواهید در حین بازدید از شهر آب تنی کنید، در اینجا بهترین گزینه ها در این مجاورت آورده شده است.

1. ساحل تیرماتا

ساحل تیرماتا یکی از بهترین سواحل خصوصی استانبول است Tırmata .به خانواده دوست بودن مشهور است. هر گروه باید حداقل یک نجات غریق داشته باشد. در غیر این صورت، از ورود آنها منع می شود. این برای اجرای مفهوم خانواده پسند ساحل است. ظرفیت 5000 نفر وجود دارد، بنابراین بعید است که بیش از حد در تور ارزان استانبول شلوغ شود.این یک ساحل مجلل، ساکت تر از برخی از گزینه های جایگزین است. پس از پرداخت هزینه ورودی، سایر خدمات - مانند آفتابگیر، چتر آفتابی، دوش و غیره - رایگان هستند. علاوه بر این، بسیاری از فعالیت های سرگرم کننده مانند مدرسه کایت سرف، اسب سواری در ساحل، یک کافه ساحلی زیبا، و یک رستوران دوست داشتنی وجود دارد.

2. ساحل ملیون

اگر به دنبال دریای تمیز با ساحلی تمیزتر هستید، Milyon مکان مناسبی است. این مکانی است که به خاطر مهمانی های ساحلی فوق العاده اش شناخته شده است. در طول روز فعالیت های زیادی مانند موسیقی زنده از کنسرت های راک، تخته نرد، بازی های تخته، شطرنج، لگو، فوتبال و والیبال وجود داردمدل این ساحل در تور آنتالیا نیز وجود دارد.صبح، می توانید کمی صبحانه بخورید ، اما در غیر این صورت، وقت خود را صرف انتخاب بین ماهی های مختلف در رستوران خواهید کرد.این یک ساحل خانواده پسند است که شامل حیوانات خانگی زیبا است! شما می توانید از اینجا با Milyon Beach تماس بگیرید .

ب

3. ساحل اوزونیا

باشگاه ساحلی Uzunya از این نظر منحصر به فرد است که یک سرپناه خصوصی است. این ساحل در ساحل Kilyos واقع شده است - که به خاطر جوان پسند بودن شهرت دارد. پیاده روی در اینجا محبوب است. همچنین می توانید در محوطه کمپینگ کمپ بزنید. اگر سفر کردید، در رستوران ساحلی Uzunya توقف کنید. به سمت یک آکواریوم می روید، ماهی هایی را که می خواهید بخورید انتخاب می کنید و سپس منتظر می شوید تا سرآشپز شروع به کار کند!

4. ساحل هیبلی

کلوپ ساحلی در جزیره هیبلی، یکی دیگر از جزایر دوست داشتنی پرنس واقع شده است. یک کشتی سواری کوتاه وجود دارد و آنها اتوبوس های شاتل نیز دارند. فعالیت‌ها عبارتند از مسابقات مینی گلف، تورهای قایق‌گردی، شنا، اسب‌سواری/سافاری، تفریحات شبانه و تورهای دوچرخه‌سواری. اینترنت بی حد و حصر رایگان وجود دارد که ممکن است تنها چیزی باشد که بعد از فرو رفتن در آب خنک به آن نیاز دارید.

5. ساحل خورشیدی

ساحل خورشیدی نه تنها یکی از بزرگترین سواحل خصوصی ترکیه به حساب می آید، بلکه بیشتر شبیه یک استراحتگاه تعطیلات است. سولار بیچ در ساحل کیلیوس واقع شده است، دارای امکانات عالی از جمله مراکز نگهداری از کودکان و حیوانات خانگی، مراکز بهداشتی، بازارها، فروشگاه ها، نمایش مد، باشگاه های موج سواری، مراکز زیبایی، ورزش های آبی، مسابقات قهرمانی جت اسکی و غیره می باشد. شنا در دریا، آنها یک استخر شنا دارند.

6. ساحل آکوا شیله

اگرچه سواحل بدون پرداخت در شیله وجود دارد، دسترسی به ساحل به Aqua نیاز به هزینه ورودی دارد. دریا در صبح نفس گیر است. اگرچه در ساحل دریای سیاه قرار دارد، ساحل شنی آن مکانی عالی برای لذت بردن از نوشیدنی از بار ساحلی است. اینجا مکانی خنک، زیبا و مناسب برای خانواده است.

7. ساحل لوکادا بویوک آدا

لوکادا هتلی است که در بزرگترین جزایر پرنس واقع شده است. این هتل دارای معماری بسیار زیبایی است، مانند مهمان خانه عمل می کند و دارای یک ساحل خصوصی کوچک است. اقامت در آنجا کمی گران است و آن را تا حدودی منحصر به فرد می کند.

8. شیله ساحل و رستوران ماهی

اگر قصد دارید ماهی بخورید و از مزه لذت ببرید ، چرا این کار را در فورا انجام ندهید؟ آنها باشگاه ساحلی خصوصی خود را دارند که برای استفاده در ماه های تابستان از آن رزرو می کنید. این رستوران می تواند 100 نفر را سرو کند و از تامین کنندگان محلی استفاده می کند.

ث

سخنان پایانی

امیدواریم از لیست بهترین سواحل استانبول لذت برده باشید. چه بخواهید از شهر فرار کنید و چه در طول اقامت خود فقط به استراحت نیاز داشته باشید، همه اینها گزینه های عالی برای محیط زیبا، آفتاب گرم و آب های گوارا هستند.سئو سایت برای بهینه سازی سایت را با ما تیم سئو تجربه کنید

مردم هم می پرسند آیا استانبول سواحل خوبی دارد؟

استانبول در چندین سواحل زیبای خود که در فاصله 20 تا 60 کیلومتری قرار دارند، سواحل دوست داشتنی ارائه می دهد. از مرکز شهر مسافران ساحل می توانند از لذت بردن و استراحت در زیر نور خورشید، شنا در دریا و نوشیدن کوکتل در کلوپ های ساحلی و بارهای ساحلی در سواحل محبوب استانبول لذت ببرند.

آیا استانبول سواحل خوبی دارد؟

تعدادی سواحل عمومی وجود دارد - Florya در سمت اروپایی شهر ، منطقه Caddebostan در سمت آسیایی و Kilyos در ساحل دریای سیاه. ...

آیا استانبول سواحل شنی دارد؟

به لطف منطقه شبه جزیره ای که توسط دریای سیاه، دریای مرمره، و تنگه بسفر احاطه شده است، مجموعه ای از سواحل وجود دارد که می توانید در آن ها زیر نور خورشید به شادی بپردازید. تابستان‌های استانبول گرم است و مردم را برای فرار به سواحل شنی گرم اطراف استانبول ترغیب می‌ شوند.

منبع: صفحه ۱ گوگل

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه