پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک مدیرعامل بانک صادرات ایران به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
کدخبر : 26476

مدیرعامل بانک صادرات ایران به صدور پیامی به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، سالگرد این حماسه تاریخی را به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و نیز همه همکاران خدوم در بانک صادرات ایران و مجموعه نظام بانکی تبریک گفت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران: در بخشی از پیام «حجت‌اله صیدی» آمده است:
«دهه فجر، طلیعه انقلاب اسلامی، مقطع رهایی ملت و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا کرده است. این دهه مبارک فصل جدیدی از تاریخ را پیش چشم مظلومان جهان گشود که تا قرن‌ها الهام‌بخش آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان خواهد بود.
ماه بهمن که چون نگینی بر انگشتر تقویم می‌درخشد یادآور تجلی اراده مردمی است که رویای تاریخی استقلال و آزادی را در آینه جمهوری اسلامی تجلی بخشیدند و سیمرغ‌وار جلوه‌های ایمان را بر بلندای قاف پیروزی جشن گرفتند.
عزت امروز این آب و خاک مدیون خون شهیدانی است که جان بر سر میثاق خود با امام عاشقان گذاشتند و از پروردگار خود روزی جاویدان یافتند. میراث گرانبهایی که امروز چون خورشیدی درخشان به دست ما رسیده است نه تنها ثمرۀ خون شهیدان والامقام دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی و هشت سال دفاع مقدس بلکه حاصل خون هزاران شهیدی است که در طول تاریخ این سرزمین پروانه‌وار جان شیرین خویش را برای پاسبانی از شمع حق‌طلبی و عدالت‌خواهی فدا کردند.
همزمان با چهل و سومین سالگرد این حماسه تاریخی به همراه همه همکاران در بانک صادرات ایران که به تقدیم بیشترین شهید و ایثارگر در نظام بانکی مفتخر است، با بنیانگذار فرزانه انقلاب و رهبری عزیز پیمان می‌بندیم تا همواره مردم را ولی‌نعمت خود و صاحب اصلی این انقلاب بدانیم و مجاهدانه برای بهبود وضعیت معیشت مردم، دستیابی به سطوح بالاتری از عدالت اجتماعی و حفظ کرامت انسانی تمام توان خویش را به کار بگیریم و لحظه‌ای از خدمت به مردم صبور و آرمان‌خواه ایران اسلامی غفلت نورزیم.
اینجانب سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت شریف ایران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، همه همکاران خدوم در بانک صادرات ایران و مجموعه نظام بانکی تبریک عرض می‌کنم و عزت و سربلندی مردم عزیزمان را بیش از پیش در تمامی عرصه‌های داخلی و بین‌المللی از خداوند متعال خواستارم.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه