پیام تسلیت مدیرعامل بانک مسکن در پی درگذشت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی

پیام تسلیت مدیرعامل بانک مسکن در پی درگذشت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی
کدخبر : 26479

در پی رحلت حضرت آیت الله صافی گلپایگانی مرجع عالیقدر تقلید، محمود شایان در پیامی درگذشت این فقیه بزرگوار را تسلیت گفت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن: «محمود شایان» مدیرعامل بانک مسکن طی پیامی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام، علما و اساتید و فضلای حوزه‌های علمیه، و بیت عالیقدر ایشان و عموم شیعیان و مسلمانان جهان تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت «محمو شایان» به شرح زیر است:
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
خبر ارتحال شیخ الفقهاء و المجتهدین، استوانه تقوا و اخلاص مرجع عالی‌قدر شیعه حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگان) أعلی الله مقامه الشریف (قلوب میلیون‎ها دوستدار این مجتهد بزرگ را مملو از اندوه و درد کرد.
ایشان عمر گرانمایه خود را صرف ترویج تعالیم نورانی اهل بیت (س) کردند و زعیمی خردمند و استادی فرزانه برای حوزه‌های علمیه بودند و در راه تسدید اساس حوزه‌های علمیه اقدامات درخور توجهی داشتند. آثار علمی و بدیعی که این مرجع عظیم الشان از خود بجای گذاشتند روشنگر راه امت اسلام است. ایشان پشتیبان و غمخوار محرومین و مستضعفین بوده و در راه انقلاب از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند و همواره از یاران صدیق و وفادار امام(ره) و رهبر معظم انقلاب بودند.
ارتحال این فقیه و مرجع عظیم الشأن را به حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبری معظم مدظله، مراجع عظام دامت برکاتهم، بیت معظم آن مرجع عظیم الشأن رضوان الله تعالی علیه، شاگردان و علاقمندان آن مرحوم و عموم ملت ایران و مسلمانان جهان تسلیت می‌گویم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه