پیام تسلیت مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه ایران در پی درگذشت مرجع عالی‌قدر جهان اسلام

پیام تسلیت مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه ایران در پی درگذشت مرجع عالی‌قدر جهان اسلام
کدخبر : 26483

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در پیامی، ارتحال آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی (رضوان الله تعالی علیه) را تسلیت گفت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در متن پیام «سید سعید شمسی‌نژاد» آمده است:
«همان‌ها که فرشتگان (مرگ) روحشان را می‌گیرند در حالی که پاک و پاکیزه‌اند؛ به آن‌ها می‌گویند: سلام بر شما! وارد بهشت شوید به خاطر اعمالی که انجام می‌دادید» سوره مبارک نحل، آیه ۳۲
ارتحال جانسوز فقیه و مرجع عالی‌قدر جهان تشیع، حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی (رضوان الله تعالی علیه) که از زعمای حوزه‌های علمیه بودند، برای همه ما سخت و جان‌گداز است. آن فقیه عالی‌قدر از طهارت نفس و صفای باطن ویژه‌ای برخوردار بود و در علوم حوزوی و فقه اهل بیت علیهم السلام در قله‌های رفیع قرار داشت.
ایشان در طول عمر پربرکت خود، خدمات بسیار ارزشمندی به اسلام کردند که برکات آن تا همیشه باقی خواهد ماند. آثار مهم و مؤثر آن مرجع بزرگوار در حوزه‌های مختلف دینی از جمله امامت و مهدویت، همواره منشأ اثر خواهد بود و یاد ایشان را زنده نگاه می‌دارد.
بدین وسیله و به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ارتحال آن مرجع گران‌قدر را که مدافع غیور حریم اهل بیت عصمت و طهارت بودند، تسلیت می‌گویم و از درگاه الهی برای ایشان اجر جزیل و برای خانواده گرامی و معززشان صبر جمیل خواستارم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه