تسهیل و روان‌سازی خدمات برای عموم از راهبردهای بانک توسعه تعاون است

تسهیل و روان‌سازی خدمات برای عموم از راهبردهای بانک توسعه تعاون است
کدخبر : 26487

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه بررسی عملکرد استان‌ها بر ضرورت تسهیل ارائه خدمات اعتباری و تخصصی به عموم مردم و جامعه هدف تأکید ورزید.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب استان مرکزی: «امیر هوشنگ عصارزاده» عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد بانک در استان‌های غرب کشور با اشاره به ‌ضرورت تحلیل و بررسی داده‌ها گفت: برنامه‌های متعددی برای ارائه خدمات بانکداری توسعه‌ای مبتنی بر پیشرفت‌های بانکداری نوین و به‌کارگیری فرآیندهای مؤثر کارآمد در بانک در حال اجرا است.
وی افزود: با اتکا به اعتبارسنجی اشخاص حقیقی و حقوقی، ارائه خدمات اعتباری و تسهیلاتی بدون ضامن امکان‌پذیر شده است.
وی خاطر نشان کرد: چنانچه مدیریت داده محور در سازمان نهادینه شود منشأ خلق ارزش پایدار خواهد بود و متناسب با عملکرد و اهداف هر سازمان، از داده‌ها می‌توان برای کمک به افزایش درآمد، کاهش هزینه‌ها، ایجاد فرصت‌های جدید، شناسایی بازار، کاهش ریسک، افزایش رضایت مشتریان و کارکنان استفاده کرد.
وی با اشاره به عملکرد استان مرکزی در شش ماه نخست سال جاری خاطر نشان کرد: مدیریت خلق ارزش پایدار در استان مرکزی شکل گرفته است و با ادامه این روند شاهد رشد متوازن همه شعب در این استان خواهیم بود.
وی توسعه بخش تعاون را مهم‌ترین وظیفه بانک دانست و افزود: مهم‌ترین وظیفه ما بنا بر تکالیف قانونی و اساسنامه‌ای حمایت از تعاونی‌ها و اتحادیه‌های تعاونی است که تلاش شده است با طراحی و اجرای محصولات ویژه تعاونی‌ها این مهم از طریق شبکه شعب صورت پذیرد.
عصارزاده با اشاره به ابلاغ دستورالعمل پرداخت تسهیلات بدون ضامن به‌تمامی شعب گفت: وظیفه اصلی ما در همه ارکان خدمت به مردم و روان کردن امور به نفع مردم است.
عضو هیات مدیر بانک ضمن اشاره به وجود نیروی انسانی متعهد و متخصص در بانک گفت: ارزش واقعی سازمان توسط نیروی انسانی آن تأمین می‌شود.
عصارزاده با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ارائه خدمات به مشتریان به بهترین شکل و تلاش در جهت جذب منابع حداکثری را خواستار شد.
در ادامه سعید معادی معاون امور استان‌ها و شعب هدف از برگزاری چنین جلساتی را تحقق اهداف بانک دانست و گفت: ارزیابی و نظارت مستمر و هدفمند به‌عنوان مؤلفه مهم برای سنجش تأثیر عملکرد سازمان و افزایش حجم فعالیت سازمان می‌باشد.
معاون مدیرعامل برنامه محوری را یک ضرورت کاربردی در بانک دانست و افزود: فعالیت مبتنی بر برنامه عامل مهم در راهبری شعب در کیفی سازی خدمات می‌باشد.
معادی بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های درون و برون سازمانی را حاصل خودباوری شناخت و استراتژی مناسب دانست و دراین‌باره افزود: نگاه خردمندانه و همت در کنار اصل هم‌افزایی و تیمی موجب تعالی بانک در همه اهداف خود می‌باشد.
گفتنی است جلسه ارزیابی عملکرد و تدوین برنامه‌های سال 1401 استان‌های مرکزی، همدان، کرمانشاه، کردستان و ایلام با حضور معادی معاون مدیرعامل در امور استان‌ها و شعب، محمدی مدیر امور شعب، میر شفیعی رئیس اداره برنامه‌ریزی، کسانی بازرس ویژه امور شعب، مدیران و معاونین شعب به میزبانی مدیریت شعب استان مرکزی برگزار شد که مدیران این استان‌ها به بیان نظرات و پیشنهاد‌ها خود برای تحقق اهداف تا پایان سال و برنامه سال 1401 پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه