شعبه مستقل بانک کارآفرین بلوار ناهید در آدرس جدید افتتاح شد

شعبه مستقل بانک کارآفرین بلوار ناهید در آدرس جدید افتتاح شد
کدخبر : 26547

طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، معاونان مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک کارآفرین، شعبه مستقل بلوار ناهید، فعالیت خود را در آدرس جدید آغاز کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین: شعبه مستقل بلوار ناهید که پیش از این در خیابان ناهید غربی، پلاک ۹۷ مشغول خدمت‌رسانی به مشتریان بود، به پلاک ۳۶ در همین خیابان نقل مکان کرد.
دکتر احمد بهاروندی، مدیرعامل بانک کارآفرین در مراسم بازدید، ضمن تشکر و قدردانی از تمام دست‌اندرکاران و همکاران بابت افتتاح شعبه در آدرس جدید، در جریان آخرین فرآیندهای ساخت شعبه و همچنین خدمات و امکانات متنوع آن قرار گرفت و خطاب به همکاران شعبه ناهید، گفت: «امیدوارم با توجه به توانایی و ظرفیت بالایی که در تک تک شما وجود دارد، همچنان شاهد افزایش نقاط قوت و رفع کمبودهای احتمالی در آینده باشیم.»
شعبه ناهید در محل جدید که ساخت آن حدود 5 ماه زمان برده است، علاوه بر ارائه انواع خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان از امکانات مناسبی از جمله ۹ باجه برای ارائه خدمات، پارکینگ اختصاصی مشتریان، اتاق‌ ملاقات مخصوص مراجعه‌کننده‌ها و اتاق اینترنت برخوردار است. در طراحی ساختمان این شعبه برای نخستین بار به طور کامل از هویت جدید بانک کارآفرین استفاده شده است تا مشتریان در کنار بهره‌مندی از تجهیزات به‌روز و استاندارد و دریافت سریع و بدون مشکل خدمات بانکی، فضایی آرامش‌بخش را هم تجربه کنند.
در پایان مراسم افتتاح، مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، معاونان مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک کارآفرین از بخش‌های مختلف شعبه ناهید بازدید و برای همکاران آرزوی موفقیت کردند. شعبه مستقل بلوار ناهید در آدرس تهران، خیابان ولیعصر، رو‌به‌روی پارک ملت، خیابان ناهیدغربی، پلاک ۳۶ طبقه همکف، آماده ارائه انواع خدمات بانکی به مشتریان است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه