بازدید مدیرعامل بانک تجارت از صنایع فولادی استان خوزستان

بازدید مدیرعامل بانک تجارت از صنایع فولادی استان خوزستان
کدخبر : 26580

مدیرعامل بانک تجارت در ایام دهه فجر و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سفر به استان خوزستان ضمن بازدید از شرکت‌های فولاد خوزستان و فولاد آتیه خاورمیانه با مدیران این شرکت‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت: دکتر «هادی اخلاقی فیض آثار» مدیرعامل این بانک روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه با هدف پشتیبانی و مانع‌زدایی مسیر تولید محصولات ایرانی با مدیران عامل فولاد خوزستان و فولاد آتیه خاورمیانه از مشتریان بانک تجارت در استان خوزستان دیدار و از محل فعالیت آنان بازدید کرد.
مدیرعامل بانک تجارت در این بازدیدها با اشاره به تجارب و توانمندی‌های بانک تجارت در همکاری با بخش‌های مختلف اقتصاد در بیش از چهار دهه فعالیت در شبکه بانکی کشور عنوان کرد: استان خوزستان سرشار از منابع ارزشمند طبیعی بوده و از ظرفیت‌های عظیم و متنوع صنعتی و کشاورزی برخوردار است و توسعه هرچه بیشتر این استان مستقیما در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور اثرگذار خواهد بود.
دکتر اخلاقی با بیان اینکه بانک تجارت کمک به اشتغال و پیشرفت استان خوزستان را از مهمترین برنامه‌های استانی خود قرار داده است افزود: بانک تجارت به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور تخصص و توان بسیاری را در حوزه خدمات اعتباری از جمله گشایش اعتبارات اسنادی و صدور ضمانتنامه دارد که می‌تواند کارگشا و یاری‌رسان شرکت‌ها و صنایع گوناگون استان در پیشبرد اهداف آتی باشد.
مدیرعامل بانک تجارت همچنین به جایگاه و امکانات این بانک در عرصه بانکداری بین‌الملل و خدمات ارزی اشاره و اظهار کرد: بانک تجارت با شعب و واحدهای بانکی خود در نقاط مختلف جهان امکانات ارزشمندی را در اختیار صنعتگران و تولیدکنندگان قرار داده و این خدمات می‌تواند متناسب با نیاز صنعتگران و شرکت‌های مختلف استان خوزستان مورد استفاده قرار گیرد.
دکتر اخلاقی همچنین بر ضرورت رسیدگی به دغدغه‌های کارکنان شرکت‌های مشتری بانک تاکید و از آمادگی بانک تجارت برای ارائه خدمات نوین بانکی و تسهیلاتی به آنان خبر داد.
بازدید از شرکت‌های فولاد خوزستان و آتیه خاورمیانه و گفت‌وگو با مدیران این شرکت‌ها و همچنین دیدار با یدالله پروانه‌زاده از سرمایه‌گذاران استان خوزستان از برنامه‌های مدیرعامل بانک تجارت و هیات همراه در سفر به این استان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه