حضور مهندس رخصتی در کوهگشت خانوادگی شرکت ذوب آهن اصفهان

حضور مهندس رخصتی در کوهگشت خانوادگی شرکت ذوب آهن اصفهان
کدخبر : 26583

سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن پنج شنبه ۱۴ بهمن ماه در کوهگشت خانوادگی شرکت که به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در کوه صفه برگزار شد، حضور یافت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری ذوب آهن اصفهان: کوهگشت خانوادگی شرکت به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی به همت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، مدیریت روابط عمومی و مدیریت خدمات و رفاه اجتماعی شرکت در محل کوی صفه اصفهان با حضور پرشور خانواده بزرگ ذوب آهن برگزار شد.
مدیرعامل شرکت ذوب آهن، ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر، گفت: امروز همراه با تعدادی از اعضای خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان در این کوهگشت در مزار شهدای گرانقدر حاضر شدیم و با این اسوه های ایثار تجدید میثاق نمودیم.
وی افزود: آرامش امروز جامعه مرهون این شهداست که در سخت ترین شرایط، برای میهن اسلامی از جان مایه گذاشتند و باید یادی کنیم از شهدای انقلاب اسلامی که حماسه بزرگ انقلاب را رقم زدند.
ایرج رخصتی اظهار داشت: به خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان افتخار می کنم چرا که آنها فضای خانه را برای آرامش تلاشگران شرکت مهیا می کنند و همچنین استعدادهای درخشان این خانواده همواره افتخار آفرین است.
سرپرست مدیریت عامل شرکت اظهار داشت: این خانواده بزرگ ۲۹۰ شهید به میهن اسلامی تقدیم کرده است و بیش از ۱۶ هزار ایثارگر داریم و حماسه آنها در عرصه های مختلف دفاع مقدس، تا ابد در خاطره ها می ماند.
وی توجه به معیشت خانواده بزرگ ذوب آهن را یکی از اولویت های اصلی شرکت دانست و افزود: به ذوب آهنی بودن خود افتخار می کنیم چرا که اراده پولادمردان ذوب آهنی بر هر مشکلی غلبه می کند و لذا می توان افق روشنی برای شرکت متصور شد.
سرهنگ مهران مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان در این خصوص، گفت: این همایش جزء برنامه های ستاد دهه فجر ذوب آهن است که با هدف ترویج ورزش همگانی، ایجاد شور و نشاط، انگیزه و همچنین سلامت جسم و روح پرسنل و خانواده آنها برگزار شد.
وی افزود: این برنامه ها مشارکت، همدلی و نشاط اجتماعی را در بین خانواده ذوب آهن و پرسنل تلاشگر آن رقم می زند.
وی افزود: جوایز برنامه ۴۳ کوله ورزشی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دو دستگاه دوچرخه است که به قید قرعه به برندگان همایش اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه