نشست تعاملی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با مسئولین شهرستان لنجان

نشست تعاملی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با مسئولین شهرستان لنجان
کدخبر : 26618

سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه با حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان امام جمعه زرین شهر وحمیدرضا محمدی سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان و ۱۴ بهمن ماه با حسین رجایی نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری ذوب آهن اصفهان: امام جمعه زرین شهر در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، انتصاب مهندس رخصتی که یک مدیر ذوب آهنی است به عنوان مدیرعامل این شرکت را تبریک گفت و افزود: از تعامل و همکاری خوب مدیریت ذوب آهن، قدردانی می کنم و قطعاً با توجه به شناخت خوب مهندس رخصتی از شرایط منطقه و ذوب آهن اصفهان، این همکاری قوی تر و مسنجم تر تداوم می یابد.
وی افزود: توسعه ذوب آهن اصفهان و شهرستان لنجان، در نهایت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که موجبات رضایت مردم را فراهم می سازد.
رخصتی نیز ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، گفت: حجت الاسلام باقریان به عنوان امام جمعه زرین شهر در واقع امام این منطقه هستند و در همه امور شهرستان، تصمیمات موثر و سازنده ای دارند.
سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان، حضور بیشتر در مراودات اقتصادی منطقه جهت کمک به توسعه شهرستان را از اولویت های این شرکت دانست و افزود: تعامل و همکاری جهت حل مشکلات منطقه وسازمان و همچنین تشریک مساعی در امور مشترک همچون محیط زیست، اشتغال، فعایت های فرهنگی و ... با قدرت ادامه می یابد.
ایرج رخصتی همچنین در دیدار با سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و انتصاب ایشان، گفت: آقای محمدی به عنوان مقام مسئول شهرستان ، آشنایی کامل با ذوب آهن اصفهان دارد و در مسئولیت قبلی نیز تعامل خوبی با این مجتمع عظیم صنعتی داشتند.
وی با اشاره به اینکه تعامل با فرماندار شهرستان به عنوان رئیس شورای تامین، برکات بسیاری برای منطقه و سازمان دارد، افزود: سازماندهی منطقه هواشناسی که ایجاد اشتغال منطقی و موثر را در پی دارد و معضلات و نابسامانی های مربوطه را کاهش می دهد، از طریق همکاری با مسئولین منطقه امکان پذیر است.
سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان نیز دراین دیدار از تعامل و همکاری ذوب آهن قدردانی کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس رخصتی در مسئولیت جدید، گفت: فعالیت این مجتمع عظیم صنعتی در آرامش و بدون حاشیه، ضمن تاثیرات مثبت و سازنده ای که برای سازمان و منطقه دارد، آرامش بیشتر و توسعه منطقه را نیز در پی خواهد داشت و لذا برای حفظ این آرامش، تمام تلاش خود را می کنیم.
سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان همچنین در دیدار با حسین رجایی نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی بر مسائلی همچون توسعه همکاری های دو جانبه در جهت رفع مشکلات منطقه و کارخانه ذوب آهن، توسعه فعالیت های مشارکتی در حوزه های مختلف و افزایش تعامل و همفکری بین مسئولین به منظور هم افزایی توانمندی ها تاکید کرد.
وی جوان گرایی و احترام به پیشکسوتان را از جمله اولویت های کاری خود دانست و افزود: فعالیت های مشترک باید به گونه ای برنامه ریزی شود که منافع سازمان و منطقه همزمان تامین گردد.
سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اظهار داشت: باید مشکلات ذوب آهن را با استفاده از همه امکانات ونظرات کارکنان حل کنیم ودر ارتباط با معادن باید رابطه برد برد تعریف شود و به منافع همه احترام بگذاریم.
وی افزود: بهره وری امروز درکارخانه یک اولویت است که از طریق کاهش مصارف وباز تعریف نوع مصارف امکان پذیر است.
حسین رجایی نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس نیز ضمن تبریک مسئولیت جدید مهندس رخصتی، گفت: ذوب آهن اصفهان از جمله پیشگامان صنعت کشور است که در کل کشور منشا اثر شد وتوانست صنعت کشور را تحت تاثیر قرار دهد.
وی افزود: این مجتمع عظیم صنعتی به همه جای کشور خدمات ارائه داد به همین دلیل کمتر توانست توسعه های خودش را پیگیری نماید.
رجایی اظهار داشت: ذوب آهن با تامین مواد اولیه، تولید و بهره وری بیشتر می‌تواند به توسعه اشتغال کمک کند و هم با انجام پروژه های زیست محیطی به حفظ محیط زیست کمک نماید.
وی افزود: ذوب آهن در خصوص مباحث زیست محیطی تلاش زیادی کرده است ولی با توجه پیشرفت تکنولوزی و امکانات، لازم است که باز تعریف جدیدی از این فعالیت ها صورت گیرد وسلامت مردم منطقه بیشتر تضمین شود.
نماینده مردم شهرستان لنجان گفت: در مورد مسئولیت های اجتماعی هم ذوب آهن کارهای موثری از جمله در زمینه اشتغال انجام داده اما باید بر اساس تکالیف قانونی و اخلاقی به منطقه بیشتر کمک کند.
وی افزود: امروز افزایش تولید، بهره وری و توسعه اشتغال تکلیفی از سوی رهبری معظم انقلاب است وما باید تبعیت کنیم همینطور که توجه به سلامت مردم و محیط زیست نیز دستور معظم له هست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه