نشست صمیمی آیت ا... صدیقی با کارکنان بیمه کوثر

نشست صمیمی آیت ا... صدیقی با کارکنان بیمه کوثر
کدخبر : 26675

نشست صمیمی آیت‌ا... کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و تولیت حوزه علمیه امام‌خمینی(ره) با کارکنان شرکت بیمه کوثر به مناسبت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر: جلسه با ذکر مصیبت به مناسبت شهادت دهمین پیشوای شیعیان، امام علی‌النقی (علیه‌السلام) و خوش‌آمدگویی حجت الاسلام خنجری، رییس اداره عقیدتی سیاسی شرکت بیمه کوثر آغاز شد و در ادامه، امام جمعه موقت تهران با تسلیت سالروز شهادت آن امام همام، دهه مبارک فجر را که یاداور رشادت‌های مردم و در نهایت آزادی کشور از یوغ طاغوت بود تبریک گفت.
آیت‌ا... کاظم صدیقی پیروزی انقلاب را مقدمه طهارت و پاکی کشور دانست و گفت: شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی بهترین معامله را با خدا کردند و مطابق آیه 111 سوره توبه، جان خود را دادند و بهشت جاودان را گرفتند. در راس این شهدا نیز امام شهدا بود که با هدایت و راهبری ربانی خود، راه رستگاری را به روی جوانان این کشور گشود که گفته‌اند «مداد العلما افضل من دماء الشهداء». بت‌شکن بزرگ قرن، خمینی کبیر هم اگر بیانیه مراجع و بزرگان در اعلام مرجعیت ایشان نبود، در همان زمان دستگیری سال 1342 به شهادت رسیده بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با ذکر احادیثی از حضرت امام هادی(ع) به مسئله سلامت اعتقاد اشاره و تصریح کرد: هر مسلمان متدینی باید اعتقادات خود را مرتبا به امام و پیشوای خود عرضه کند تا اگر اشکالی در آن بود اصلاح کند و وقتی مهر تایید بر آن زده شد، این باور درست را نزد امامش به امانت بسپارد تا بی‌کم‌وکاست قبر و قیامت به او باز گردد.
امام جمعه موقت تهران، که در میان کارکنان جوان بیمه کوثر سخن می‌گفت، در پایان، با تاکید بر اهمیت تقوا در گشایش کارها و افزایش روزی، حل مشکلات کشور، به ویژه موضوع اشتغال و ازدواج جوانان را از درگاه حضرت حق مسئلت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه