دیدار سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن با آیت‌ا... طباطبایی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اصفهان

دیدار سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن با آیت‌ا... طباطبایی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اصفهان
کدخبر : 26810

سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان با حضور در دفتر حضرت آیت‌ا... طباطبایی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه اصفهان، با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری ذوب آهن اصفهان: در این دیدار آیت‌ا... طباطبایی نژاد  ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و انتصاب مهندس رخصتی در مسئولیت جدید، گفت: ذوب آهن اصفهان محصولات مهمی از جمله ریل را به تولیدات خود اضافه کرده است که لازم است بر ایرانی بودن این محصول مهم تاکید شود.
امام‌جمعه اصفهان با اشاره به اینکه بازنشستگان ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشگامان صنعت فولاد از تجارب ارزشمندی برخودار هستند افزود: ضرورت دارد از تجربه و دانش این پیشکسوتان بیشتر بهره گرفته شود و ارج نهادن به جایگاه آنها یک مسئولیت مهم است.
آیت‌ا... طباطبایی ضمن قدردانی از فعالیت های مدیریت سابق این شرکت و آرزوی موفقیت برای مهندس رخصتی درامر هدایت ذوب آهن اصفهان گفت: افزایش تولید، رسیدگی به معیشت کارکنان، صرفه جویی و مدیریت هزینه از جمله مواردی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
در این دیدار ایرج رخصتی، سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان، گزارشی از روند تولید این شرکت و همچنین ثبت رکوردهای تولیدی در بخش های فولادسازی و نورد ارائه داد و گفت: با همت تلاشگران ذوب آهن، روند تولید رو به افزایش است ما همچنان با مشکلاتی همچون تامین مواد اولیه مواجه هستیم.
وی افزود: برای حل مشکل سنگ آهن، شناسایی پهنه های معدنی به ویژه در استان را مدنظر داریم و تمام تلاش خود را برای تامین پایدار مواد اولیه به ویژه مواد آهن دار مورد نیاز ذوب آهن انجام می دهیم.
رخصتی با اشاره به اینکه حل مشکلات بازنشستگان ذوب آهن، همواره مورد توجه مدیران این شرکت بوده است، گفت: افزایش بهره وری از طریق بهره گیری بهینه از نیروهای متخصص، تداوم روند افزایش تنوع سبد محصولات شرکت و تولید محصولات صنعتی از جمله مواردی است که در اولویت فعالیت های این دوره قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه