605 طرح و پروژه پست بانک ایران به مناسبت دهه فجر در سراسر کشور افتتاح و مورد بهره بردای قرار گرفت

605 طرح و پروژه پست بانک ایران به مناسبت دهه فجر در سراسر کشور افتتاح و مورد بهره بردای قرار گرفت
کدخبر : 26914

605 پروژه پست بانک ایران با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 57 میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش دولتی و خصوصی در سراسر کشور با حضور دکتر بهزاد شیری مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و معاونین و مدیران امور و حضور آنلاین مدیران استانی به مناسبت دهه مبارک فجر و در آستانه چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران: پروژه ها و طرح های بانک بصورت نمادین با افتتاح باجه روستای اکبرآباد شهرستان خاش، روستای جرسقان شهرستان شیراز و روستای طالقانی محله ساری و با حضور مسئولان محلی استان های سیستان و بلوچستان، فارس و مازندران افتتاح شد.
این پروژه ها شامل، افتتاح و بهره برداری از 83 باجه بانکی روستایی با سرمایه گذاری 205 میلیارد ریالی بخش دولتی و خصوصی، افتتاح 24 پروژه‌ و طرح‌های تسهیلاتی پست بانک ایران با سرمایه گذاری یک هزار و 597 میلیارد ریالی در سراسر کشور بخشی از این طرح ها و پروژه‌ها است.
همچنین، تجهیز 112 باجه بانکی روستایی به دستگاه خودپرداز با سرمایه گذاری 134 میلیارد ریالی، نصب  دستگاه صدور کارت آنی در 368 باجه بانکی روستایی با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال و تجهیز 18 باجه بانکی روستایی به دستگاه CASHLESS با سرمایه گذاری 9 میلیارد ریالی بخش دیگری ازاین طرح ها هستند.
بر اساس این گزارش، با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، برای 695 نفر در سراسر کشور ایجاد اشتغال می‌شود و جمعیتی معادل یک میلیون و 164 هزار نفر از روستاییان کشور تحت پوشش خدمات پست بانک ایران قرار می گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه