راه‌یابی کارشناس بیمه ملت به اردوی تیم ملی کیک‌بوکسینگ کشور

راه‌یابی کارشناس بیمه ملت به اردوی تیم ملی کیک‌بوکسینگ کشور
کدخبر : 27064

کارشناس بیمه ملت در رشت، به اردوی تیم ملی کیک‌بوکسینگ کشور راه پیدا کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه ملت: «سیامک سرمست» کارشناس شعبه رشت در مسابقات کیک‌بوکسینگ انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی داخل سالن، با پیروزی بر حریفان خود، مقام سوم را کسب کرد و به اردوی تیم ملی راه یافت.
این مسابقات از 13 تا 17 بهمن‌ماه 1400 به همت انجمن کیک‌بوکسینگ واکو ایران، یادواره دومین سالگرد شهادت سرداران حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری در استان کرمان برگزار شد.
شایان ذکر است این مسابقات با شرکت بیش از ۴۵۰ ورزشکار از ۱۸ کمیته استانی انجمن واکو ایران با نظارت مستقیم رئیس و مدیر اجرایی کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) و رئیس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مورد تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شد و مربیان و ناظران فنی کیک‌بوکسینگ‌واکو، سطح فنی این مسابقات را بسیار مطلوب و شایسته ارزیابی کرده‌اند.
بر اساس این گزارش، سرمست در آذرماه 1400، به عنوان نماینده ایران در مسابقات حرفه‌ای کیک‌بوکسینگ در سازمان‌های حرفه‌ای که با حضور قهرمانان حرفه‌ای جهان در کشور ترکیه برگزار شد؛ شرکت کرده بود و توانست در وزن ۶۰ کیلوگرم با پیروزی بر حریفانی از امریکا، روسیه و ترکیه به مقام قهرمانی جهان دست یابد.
روابط عمومی بیمه ملت برای همه همکاران ورزش‌دوست و افتخارآفرین این شرکت آرزوی سلامتی و بهروزی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه