امانت داری، صداقت و شفافیت اولویت‌های اساسی بیمه دانا است

امانت داری، صداقت و شفافیت اولویت‌های اساسی بیمه دانا است
کدخبر : 27136

مدیرعامل جدید بیمه دانا، ارائه برنامه استراتژیک، امانت‌داری، صداقت و شفافیت را از اولویت‌های اساسی این شرکت بیمه‌‍ ای عنوان کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه دانا: مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قدیم و جدید این شرکت، روز 25 بهمن ماه جاری  و در آستانه میلاد خجسته حضرت امام علی (ع) و روز پدر با حضور دکتر سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و هیات همراه در سال اجتماعات ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار شد.
در این مراسم، دکتر «رضا جعفری» مدیرعامل جدید بیمه دانا طی سخنانی ضمن تبریک میلاد با سعادت امام مومنان حضرت علی (ع) و روز پدر و قدردانی از حضور معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد در این مراسم، از حضور در این شرکت ابراز خشنودی کرد.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر کاردگر مدیرعامل سابق بیمه دانا، از حسن اعتماد دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی بابت سپردن هدایت این شرکت بزرگ تشکر کرد و اظهار داشت: این شرکت با ظرفیت‌های بسیار زیاد در حوزه‌های مختلف در طول سال‌های گذشته، فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده و اکنون نیز امیدوارم با تلاش مضاعف تمامی کارکنان و با تقویت روحیه "کار محوری" از این پس بتوانیم شرکت را از پیچ‌ها عبور داده و به افق‌های روشن پیش رو رسانده و با حفظ منافع سهامداران و کارکنان، بهترین نوع خدمات بیمه‌ای را به بیمه‌گذاران محترم ارائه کنیم.
مدیرعامل بیمه‌ دانا، وجود نیروی متخصص و حرفه‌ای با توان فنی بالا، حضور کارکنان بسیجی و ایثارگر، زیرساخت‌های مناسب فنی و الکترونیکی و نیز خوشنامی برند بیمه دانا را از سایر ظرفیت‌های این شرکت عنوان و ابراز امیدواری کرد که در سایه افزایش تلاش‌های کارکنان شاغل در ستاد و صف و با تقویت روحیه کار محوری بتوانیم در صنعت بیمه منشأ اثرات خیر و پر برکتی باشیم.
دکتر جعفری با اشاره به اینکه برنامه‌های راهبردی جدید این شرکت بزودی با برگزاری جلسه ای تشریح و ابلاغ خواهد شد، تسریع در پرداخت خسارات و دیات را از اولویت‌های اصلی خود عنوان و تاکید کرد: برای هدایت این شرکت بزرگ، برنامه استراتژیک سه ساله‌ای در نظر گرفته شده که امید دارم با رعایت اصول سه‌گانه صداقت، امانت و شفافیت، بر مبنای اصول حاکمیت شرکتی، اتفاقات و رویدادهای مطلوبی را برای بیمه دانا رقم زنیم.
وی در عین حال اجتناب از حاشیه سازی و تمرکز بر خرد جمعی و رعایت اخلاق حرفه‌ای را از جمله انتظارات خود از کارکنان این شرکت دانست و ابراز امیدواری کرد با افزایش روحیه کاری از این پس، شاهد برافراشته شدن پرچم بیمه دانا بر قله صنعت بیمه کشور باشیم.
در این مراسم دکتر کاردگر مدیرعامل سابق بیمه دانا نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های تمامی کارکنان این شرکت، به ارائه گزارشی از سال 97 تا زمان حاضر پرداخت.
وی در این گزارش، از افزایش شاخص‌های تولید حق بیمه، طی سه سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: ما طی این سال‌ها تلاش کردیم با کاهش پرتفوی در حوزه بیمه‌های درمان و شخص ثالث، به تدریج به سمت توسعه و رشد بیمه‌های زندگی حرکت کنیم.
وی همچنین برای دکتر جعفری در هدایت این شرکت بزرگ و خوشنام بیمه‌ای آرزوی موفقیت کرد.
عبدالحسین پهلوان رییس هیات مدیره بیمه دانا نیز در ابتدای مراسم طی سخنانی با ذکر تاریخچه فعالیت‌های بیمه دانا، از اقدامات انجام شده در طول سال‌های اخیر خبر داد و آمادگی اعضای هیات مدیره را برای همکاری‌ و تعاملات مناسب با مدیرعامل جدید اعلام کرد.
در پایان مراسم، دکتر سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز طی سخنانی با تشکر از تلاش‌های دکتر کاردگر، برای دکتر جعفری در هدایت این شرکت بزرگ، آرزوی موفقیت کرد.
وی، خدمت صادقانه به مردم را رسالت وزارت اقتصاد دانست و خواستار انجام اقدامات بر مبنای قانون و مقررات، شفافیت و جوانگرایی در صنعت بیمه شد و اظهار داشت: یکی از اصول اساسی در صنعت بیمه، پرداخت خسارت به بیمه‌گذار و جلب رضایت اوست و ما هم انتظار داریم این روند قانونی با دقت، حساسیت و سرعت به پیش رفته تا رسالت اساسی شرکت‌های بیمه که ایفای تعهدات خود است، تجلی یابد.
دکتر حسینی همچنین با اشاره به وضعیت اراضی علی‌آباد بیمه دانا، از مدیرعامل جدید خواست با افزایش شاخص‌های تولیدی و خدماتی و تقویت روحیه برنامه محوری، رویدادهای امیدوارکننده‌ای را برای بیمه دانا رقم زند.
گفتنی است، در این مراسم رئیس و اعضای هیات مدیره، قائم مقام، معاونان و برخی از مدیران ستادی حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه