حضور بانک رفاه کارگران در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور

حضور بانک رفاه کارگران در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور
کدخبر : 27190

بانک رفاه کارگران با حضور فعال و موثر در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، خدمات نوین و اقدامات توسعه‌ای سال‌های اخیر خود را به مخاطبان و بازدیدکنندگان، معرفی کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران: در این نمایشگاه که از روز یکشنبه 24 لغایت سه شنبه 26 بهمن ماه سال جاری در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) دایر بود، تعدادی از هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ صنعتی، تولیدی و دارویی کشور و همچنین برخی از شهرک‌های صنعتی و پارک‌های علم و فناوری در کنار معاونت علم و فناوری رئیس جمهوری، به معرفی دستاوردها و توانمندی‌های جهادی خود پرداختند.
براساس این گزارش، بانک رفاه کارگران نیز با رویکرد ارتباط حضوری و چهره به چهره با مخاطبان با هدف معرفی اقدامات توسعه‌ای و خدمات نوین بانکی، اقدام به شرکت در نمایشگاه مذکور کرد.
این گزارش می‌افزاید، غرفه بانک رفاه کارگران به عنوان تنها بانک حاضر در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، در طول برگزاری نمایشگاه میزبان جمعی از مسئولان و مدیران عالی کشور بود.
لازم به ذکر است، بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر با هدف حمایت از تولید ملی و در راستای تحقق اهداف شعار سال، اقدامات توسعه‌ای و خدمات قابل توجهی داشته است که بخشی از این اقدامات، خدمات و حمایت‌ها در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور در معرض دید عموم قرار گرفت و توسط نمایندگان این بانک برای بازدیدکنندگان تشریح شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه