محصولات جدید شرکت زامیاد چهار ستاره کیفی می شوند

محصولات جدید شرکت زامیاد چهار ستاره کیفی می شوند
کدخبر : 27259

معاون کیفیت شرکت زامیاد گفت: با اجرای برنامه ها و بهبود مکانیزم های استقرار یافته در حوزه کیفیت، شاهد بهبود کیفی تمامی خودروهای شرکت زامیاد در ماه های آتی خواهیم بود.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از سایپا نیوز: «مسعود شعاعی» در این خصوص، اظهار کرد: این شرکت هر ساله برنامه بهبود کیفیت محصولات و فرآیندهای تولیدی را تدوین و پس از تصویب مدیریت ارشد در دستور کار همه واحد های شرکت قرار می دهد که در این برنامه با هدفگذاری شاخص های کیفی سطح یک و تمرکز بر اطلاعات پایش شده از شکایات مشتریان، بازخورد از خدمات پس از فروش و نمرات تخصیص یافته از ارزشیابی شرکت بازرسی (I.S.Q.I) مستقر در محل شرکت، تمامی فعالیت ها تعریف می شوند.
وی در ادامه با برشمردن برنامه های کلان کیفی شرکت زامیاد در انتهای سال جاری و شش ماهه سال آینده خاطرنشان کرد: با اجرای فعالیت های تعریف شده در برنامه های بهبود کیفیت و مکانیزم های استقرار یافته، بخش عمده ای از برنامه کاهشی نمره منفی محصول وانت دوگانه سوز و تک سوز زامیاد در سال جاری تحقق یافته و ارتقاء تا سطح یک ستاره بالاتر تا پایان سال جاری در دستور کار است. ضمن اینکه با اجرای برنامه بهبود کیفی، محصول پادرا پلاس (به عنوان محصول جدید شرکت زامیاد)، در سال جاری موفق به کسب سه ستاره کیفی شد و ارتقاء این محصول تا سطح 4 ستاره نیز در برنامه بهبود مستمر شش ماهه اول سال آینده تعریف شده است.
شعاعی همچنین با اشاره به نگاه تخصصی شرکت زامیاد به حوزه کیفیت در حوزه خدمات پس از فروش تاکید کرد: با اجرای برنامه ارتقاء سطح کیفی قطعات و سازندگان در سال جاری، تعویض قطعات در نمایندگی های خدمات پس از فروش برای خودروهای دوره گارانتی با کارکرد زیر 5000 کیلومتر، نسبت دو سال گذشته 29 درصد کاهش یافته، ضمن اینکه تعویض قطعات در طول دوران گارانتی نیز 40 درصد کاهش یافته است.
معاون کیفیت شرکت زامیاد با تاکید بر این نکته که به واسطه اجرای اثربخش برنامه ها و مکانیزم های تشریح شده، شکایات مشتریان این شرکت از کیفیت محصول کاهش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: درصد شکایات مشتریان نسبت به خودروهای تحویل شده در سال 97 عدد 1.49 درصد بوده که با کاهش بیش از 43 درصدی، این عدد در حال حاضر به  0.85 درصد رسیده است.
وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وضعیت فعلی صنایع کشور به ویژه صنعت خودرو یادآور شد: خوشبختانه شرکت زامیاد در طول یک سال اخیر با تاکید مدیریت ارشد شرکت، پروژه های موثری تعریف و اجرا کرده و بخش دیگری نیز در اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده محقق و محصولات جدید نظیر کارون، صحرا و زاگرس در سبد محصولات این شرکت قرار می گیرند.
شعاعی اضافه کرد: این خودروها با حفظ تمام مزیت های نسل گذشته از قبیل استحکام شاسی و قدرت قوای محرکه، ویژگی محصولات به روز و لوکس را دارا هستند و امکانات راحتی و آسایش سرنشین و سهولت رانندگی برای مشتری را فراهم می سازند.
شایان ذکر است، طبق گفته معاون کیفیت شرکت زامیاد و نیز برنامه ریزی انجام شده، در انتهای سال جاری و سال آینده، محصولاتی به روز و با کیفیت در کلاس های مختلف توسط این شرکت وارد بازار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه