سود سهام 100 هزار بازنشسته سهامدار بیمه ملت واریز شد

سود سهام 100 هزار بازنشسته سهامدار بیمه ملت واریز شد
کدخبر : 27318

بیمه ملت اعلام کرد: سود سهام سال99 بیمه ملت به حساب سجام بیش از یکصد هزار بازنشسته سهامدار در مهر ماه امسال واریز شده و بازنشستگانی که هنوز سود دریافت نکرده‌اند، نیز باید با مراجعه حضوری به شعب بانک ملت در سراسر کشور سود سهام خود را دریافت کنند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه ملت: در گزارش صندوق بازنشستگی کشور آمده است: با توجه به برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی 1399 شرکت بیمه ملت در خرداد ماه 1400 و تصویب سود 540 ریالی برای هر سهم، واریز سود سهام به حساب بازنشستگان در 18 مهر ماه امسال از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) و شماره حسابی که این عزیزان در سجام ثبت کرده اند، انجام شده است.
صندوق بازنشستگی کشوری در این گزارش تاکید کرده است سازمان بورس از نیمه دوم امسال برای حمایت از حقوق سهامداران خُرد، مقرر کرد تا سود سهام شرکت ها از طریق سامانه سجام و شماره حسابی که سهامدار در این سامانه ثبت کرده است، پرداخت شود.
به علت عدم ثبت‌نام بیش از 31 هزار نفر از بازنشستگان در سامانه سجام، امکان واریز سود سهام به حساب آنها میسر نشده است و برای آن دسته از سهامداران فاقد اطلاعات ثبت شده در سامانه سجام، پرداخت سود از طریق مراجعه به شعب بانک ملت سراسر کشور به صورت نقدی انجام می‌شود.
از 31 هزار نفر از بازنشستگانی که حساب سجامی نداشتند و باید سود خود را به صورت نقدی دریافت کنند، تعدادی از عزیزان با مراجعه به بانک مبلغ سود خود را دریافت کرده‌اند.
بازنشستگان سهامدار باقیمانده که سود نقدی خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با همراه داشتن «کد بورسی و ارائه کارت ملی» به شعب بانک ملت مراجعه و سود سهام خود را به صورت نقدی دریافت کنند.
براساس این گزارش، در سال 1395 بیش از 130 هزار نفر از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری 3500 سهم شرکت بیمه ملت را در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه به مبلغ حدود 720 هزار تومان خریداری کردند که هر ساله سود سهام این عزیزان به حساب اعلام شده آنها واریز می‌شود که از این پس این سود تنها به حساب ثبت‌شده سهامداران در سامانه سجام واریز خواهد شد.
بازنشستگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با امور سهام شرکت بیمه ملت به شماره 96601136(021) تماس حاصل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه