رضایتمندی و حفظ آرامش تلاشگران هدف اصلی مسئولین شرکت است

رضایتمندی و حفظ آرامش تلاشگران هدف اصلی مسئولین شرکت است
کدخبر : 27356

آیین افتتاح رستوران آگلومراسیون با حضور ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی، روح اله صالحی مدیر خدمات و امور رفاهی و دیگر مسولین شرکت ۲ اسفندماه برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری ذوب آهن اصفهان: «ایرج رخصتی» در این آیین با اشاره به دستاوردهای جدید ذوب آهن اصفهان که بالندگی بیشتر این شرکت را نوید می دهد، گفت: تلاشگران شرکت با همت و تلاش وصف ناشدنی توانستند رکورد تولید ماهانه چدن که مربوط به سال ۹۳ بود را شکسته و برگ زرینی به تاریخ پُر افتخار این صنعت بیافزایند.
وی خاطر نشان ساخت: برخی مشکلات تامین مواد اولیه حل شده و امید است تولید و بهره وری به بیشترین حد ممکن خود برسد.
سرپرست مدیریت عامل شرکت گفت: بهبود تولید و شرایط اقتصادی شرکت موجب بهبود معیشت کارکنان می شود. با توجه به شرایط اقتصادی که سفره کارکنان را کوچکتر نموده، این وظیفه را احساس می کنیم که به رفاهیات پرسنل توجه شود و معیشت آنان در اولویت باشد تا با این روش از همت تلاشگران شرکت قدردانی شود.
مهندس بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی نیز در این آیین گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا فرصتی بود تا برخی رستوران ها که احتیاج به تعمیرات اساسی داشت بازسازی و نوسازی شوند و این رستوران با زحمت و تلاش مدیریت های مرتبط به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه اولویت این معاونت، ارائه بهترین و مناسب ترین خدمات به کارکنان شرکت است، افزود: رضایتمندی و حفظ آرامش تلاشگران شرکت هدف اصلی معاونت پشتیبانی و خدمات اجتماعی است و این بخش همواره پذیرای نظرات سازنده پرسنل می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه