حضور فعال بانک تجارت در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

حضور فعال بانک تجارت در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی
کدخبر : 27374

بانک تجارت با برگزاری نشست‌های تخصصی و برپایی غرفه هلدینگ مالی این بانک در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی به تبیین راهکارهای تخصصی مالی و تشریح سیاست‌ها و اقدامات خود در حمایت از صنعت پتروشیمی پرداخت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت: دکتر «هادی اخلاقی فیض آثار» مدیرعامل، فرشید فرخ نژاد رئیس هیات مدیره، امین زارع معاون مدیرعامل در امور اعتباری جمعی از مدیران و مسئولان بانک تجارت در غرفه بانک تجارت در نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با مدیران عامل شرکت های فعال در این صنعت دیدار و گفت و گو کردند.
بانک تجارت به همراه هلدینگ مالی خود از جمله بیمه‌تجارت‌نو، صندوق سرمایه‌گذاری کاردان، صرافی بانک تجارت و کارگزاری بانک تجارت در غرفه این بانک در سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی پذیرای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه است.
مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک تجارت و دیگر مدیران ارشد این بانک در نخستین شب برگزاری این نمایشگاه با مدیران عامل شرکت‌های پالایشگاه نفت لاوان، نفت ستاره خلیج فارس، پتروشیمی هنگام و چندین شرکت فعال در صنعت نفت و پتروشیمی کشور دیدار و گفت و گو کردند.
در افتتاحیه سومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروشیمی پالایش که دوم لغایت چهارم اسفند ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی و مرکز همایش‌های بین المللی جزیره کیش در حال برگزاری است، علی عسگری مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و جمعی از مدیران شرکت های پتروشیمی و صنایع وابسته حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه