بازدید مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از غرفه بانک کارآفرین

بازدید مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس از غرفه بانک کارآفرین
کدخبر : 27475

مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در دومین روز از نمایشگاه پتروشیمی کیش از غرفه بانک کارآفرین بازدید و نسبت به افزایش تعامل دوسویه این بانک و شرکت‌های صنعت نفت و پتروشیمی اظهار امیدواری کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین: در این بازدید مهدی سیف‌علیشاهی، عضو هیات‌مدیره با بیان اینکه بانک کارآفرین اخیرا به بازار پتروشیمی، نفت و گاز وارد شده و در راستای حمایت از تولید ملی و همکاری‌های متقابل، جلسات متعددی با شرکت‌های فعال در این حوزه‌ها برگزار کرده است، گفت: «بانک کارآفرین این آمادگی را دارد تا انواع خدمات مورد نیاز شرکت‌های صنعت نفت، پتروشیمی و گاز از جمله ارائه تسهیلات، ضمانت‌نامه‌ها، حواله‌جات ارزی و ... را در اختیار آنها قرار دهد.»
علی عسگری، مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس نیز ضمن قدردانی و اظهار خشنودی نسبت به حضور فعال بانک کارآفرین در صنعت پتروشیمی، مسیر حرکت بانک را مثبت ارزیابی و نسبت به افزایش تعامل دوسویه بین بانک و شرکت‌های این صنعت در راستای حمایت از تولید ملی و توسعه بیشتر تاکید کرد.
سومین دوره نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش از دوم اسفندماه سال جاری در محل نمایشگا‌ه‌های کیش آغاز به کار کرده است. در این رویداد ۳۵۰ شرکت، بانک و بنگاه اقتصادی حضور دارند و بانک کارآفرین نیز به شکل موثر در آن شرکت کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه