بیمه ایران در سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور در جزیره کیش حضوری فعال و گسترده داشت

بیمه ایران در سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشور در جزیره کیش حضوری فعال و گسترده داشت
کدخبر : 27567

بیمه ایران در سومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی کشورکه با عنوان "حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش" دوم تا چهارم اسفند ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار شد، حضوری فعال و گسترده داشت.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه ایران: علیرضا آموزگار مدیر مجتمع تخصصی بیمه های انرژی ولیعصر (عج) در این خصوص اظهار داشت: شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان بزرگترین و تنها شرکت بیمه دولتی، با تکیه بر دانش فنی وتخصصی کارشناسان خود، تاکنون بالغ بر  نود درصد مجموعه پتروشیمی ها و بیش از ۹۵ درصد پالایشگاه های بزرگ کشور را از طریق کنسرسیوم بیمه گران انرژی تحت پوشش بیمه نامه تمام خطر اموال خود قرار داده است و این نمایشگاه فرصتی برای نشان دادن و اثبات‌ توانگری شرکت معظم بیمه ایران در ارائه خدمات بیمه ای به شرکت ‌های بزرگ کشور و صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی است.
وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت این نمایشگاه، در جریان برگزاری آن، محسن رضایی معاون اقتصادی و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت، علی عسگری مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  از غرفه بیمه ایران بازدید کردند و در جریان این بازدید، با توضیحات مدیر مجتمع، از نزدیک در جریان روند خدمات شرکت قرار گرفتند. همچنین همکاران این مجتمع با سایر شرکت های حاضر در این نمایشگاه رایزنی و مذاکرات مفید واثربخشی انجام دادند.
گفتنی است، این رویداد با حضور ۳۵۰ شرکت و بنگاه اقتصادی فعال در عرصه های " پتروپالایشی، پتروشیمی و پالایشی"، "سازندگان تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی" و" شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ در نمایشگاه بین‌المللی جزیره کیش برگزار شد.
نشست های تخصصی و همایشی نیز در قالب ۲۳ عنوان  با محوریت پتروشیمی، نفت و پتروپالایش از دیگر اتفاقات مهم این رویداد مهم  اقتصادی بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه