آزادسازی سهام بازنشستگان در بیمه ملت

آزادسازی سهام بازنشستگان در بیمه ملت
کدخبر : 27572

سهام بازنشستگان در شرکت بیمه ملت که در وثیقه صندوق بازنشستگی کشوری بود آزادسازی شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بیمه ملت: تعداد 135 هزارنفر از بازنشستگان کشوری، در سال 95 بخشی از سهام بیمه ملت را به صورت اقساط 36 ماهه خریداری کردند.
بر اساس این گزارش، در سال 1395 صندوق بازنشستگی کشوری برای هر یک از بازنشستگان تعداد 3500 سهم بیمه ملت خریداری کرده بود و در حال حاضر سهام این بازنشستگان آزادسازی شد.
این گزارش می‌افزاید؛ سهام بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری در اردیبهشت 1400 با اتمام اقساط آن، همچنان در وثیقه صندوق بود و اینک این سهام آزادسازی شده و امکان فروش آن برای بازنشستگان فراهم شده است.
بنا بر این گزارش، بیمه ملت با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری اطلاعات، مشتری‌مداری، به کارگیری مدیران باتجربه و کارشناسان متخصص به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر و شایسته‌تر به بیمه‌گزاران خود و همچنین سرعت بخشیدن به رشد و توسعه اقتصادی کشور، افزایش بهره‌وری و رشد کمی و کیفی صنعت بیمه است.
گفتنی است، شرکت بیمه ملت، در سال جاری برای دهمین سال متوالی، موفق به کسب بالاترین رتبه توانگری در بین شرکت‌های بیمه داخلی بر اساس گزارش رسمی بیمه مرکزی شد که این مهم، گویای توانمندی و حرکت صحیح این مجموعه در جهت مشتری‌مداری، شفافیت و ارائه هرچه بهتر خدمات به آحاد جامعه است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه