روحیه جهاد و ایثارگری در ذوب آهن اصفهان موج می زند

روحیه جهاد و ایثارگری در ذوب آهن اصفهان موج می زند
کدخبر : 27575

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور ایثارگران و هیأت همراه ۵ اسفندماه با حضور در ذوب آهن اصفهان ضمن بازدید از خط تولید با ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل، احمد اکبری معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت و تعدادی از مسئولین این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه خبری ذوب آهن اصفهان: «مسعود آزادی» در این دیدار، ذوب آهن اصفهان را کانون ایثارگری در صنایع کشور نامید و گفت: روحیه جهاد و ایثارگری در این مجتمع عظیم صنعتی باعث شده در شرایط تحریم دستاوردهای مهمی همچون تولید ریل را رقم بزنند.
وی افزود: این شرکت ۲ هزار ایثارگر شاغل دارد و کل جامعه ایثارگری ذوب آهن بیش از ۱۶ هزار نفر است و همه این ها نشانگر جایگاه والای جامعه ایثارگری در این صنعت مهم است.
آزادی اظهار داشت: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و با همان روحیه جهادی دوران دفاع مقدس باید در این جنگ مقابل دشمن ایستادگی کنیم. تحریم یکی از تهاجمات دشمن است و عرصه صنعت، جایی است که می توان در آن دشمن را مغلوب کرد.
سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان نیز در این دیدار گفت: این شرکت در دوران دفاع مقدس خدمات بسیاری ارائه داده است و در این خصوص نیز پیشتاز صنایع کشور است.
وی افزود: تعداد شهدا و ایثارگران این شرکت که با یک شهرستان بزرگ برابری می کند نشانگر حضور پررنگ ذوب آهنی ها در دوران دفاع مقدس است.
ایرج رخصتی، اظهار داشت: در مدیریت این شرکت، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سرلوحه کار است و با پیاده سازی اصول اقتصاد مقاومتی، به دنبال شکوفایی این مجتمع عظیم صنعتی هستیم.
سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان، حرکت این شرکت به سمت تولید محصولات صنعتی را یکی از اولویت های اصلی این شرکت دانست و گفت: جوان هایی که در این مجتمع عظیم صنعتی فعالیت می کنند با وجود این که در دوران دفاع مقدس حضور نداشتند اما همت و تلاش آن ها یادآور، رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس است.
وی افزود: وجود این جوان ها و بهره گیری از گنجینه دانش و تجربه پیشگامان، نوید بخش روزهای خوبی برای این شرکت است.
ابراهیم یزدی، مشاور استاندار اصفهان در امور ایثارگران نیز در این دیدار گفت: ذوب آهن اصفهان در مقایسه با سایر سازمان ها در جذب و گزینش جامعه ایثارگری عملکرد بسیار خوبی داشته و در رسیدگی به امور این عزیزان نیز سرآمدا ست.
مهدی منصوری، مشاور امور ایثارگران و رئیس حراست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز طی سخنانی در این دیدار، حفظ منزلت جامعه ایثارگری را بسیار مهم دانست و جایگاه این جامعه در ذوب آهن اصفهان را بسیار والا و ارزشمند توصیف نمود.
معاون سرمایه های انسانی و توسعه مدیریت ذوب آهن نیز، گزارشی از اقدمات صورت گرفته برای جامعه ایثارگری این شرکت ارائه داد و گفت: این شرکت تمام موارد قانونی را برای جامعه ایثارگری اجرا کرده و حفظ منزلت این جامعه را از اولویت های خود می داند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه