آغاز برنامه تحول راهبردی بانک سپه از سال 1401

آغاز برنامه تحول راهبردی بانک سپه از سال 1401
کدخبر : 27578

مدیرعامل بانک سپه طی نامه‌ای انجام مراحل پایانی تدوین برنامه تحول راهبردی بانک سپه برای افق سال 1404 را اعلام و تصریح کرد: بانک سپه بر اساس زمان‌بندی‌ها، فعالیت‌های خود مبتنی بر راهبردها و برنامه‌های تحول‌آفرین جدید را از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز می کند.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه: دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در نامه ای  ضمن قدردانی از تلاش‌ها، متانت و شکیبایی آحاد کارکنان این بانک در اجرای فرآیندهای ادغام تصریح کرده است: برنامه تحول راهبردی بانک سپه به‌منظور بسترسازی برای رشد و تعالی سازمانی و ارتقای جایگاه بانک در فضای رقابتی و همچنین ایجاد انسجام‌بخشی و یکپارچگی در تمام بخش‌های سازمانی این بانک تدوین شده است.
مدیرعامل بانک سپه در این نامه با اشاره به مؤلفه‌های تحول‌آفرین صنعت بانکداری تأکید کرده است: مدل‌های نوآورانه کسب‌وکار بانکی، رشد سریع تحولات فناورانه و دیجیتالی، ظهور اکوسیستم بانکداری و ورود بازیگران جدید به عرصه خدمات مالی، ایجاب می‌کند، بانک سپه به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک کشور برای موفقیت در فضای رقابتی با نقشه راه هوشمندانه و یکپارچه فعالیت کند.
دکتر ابراهیمی در ادامه این نامه، ضمانت اجرایی برنامه تحول راهبردی بانک سپه را همراهی و همدلی تمامی کارکنان دانسته و از همکارانش در ارکان مختلف بانک خواسته است: دست‌اندرکاران تدوین و اجرای سند مهم و راهبردی بانک را در سطوح مدیریتی، تخصصی و اجرایی همراهی و کمک کنند.
وی در این نامه تاکید کرده است: تدوین و جاری‌سازی راهبردهای کلان بانک با مشارکت و همدلی کارکنان، دستیابی به اهداف را سریع‌تر و دقیق‌تر خواهد کرد و با اهتمام مضاعف سازمانی، تحقق اهداف برنامه تحول راهبردی میسر و برگ زرین دیگری به صحیفه افتخارات بانک سپه در افق سال 1404 مقارن با صدسالگی بانک افزوده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه