رپورتاژ آگهی/

خرید بیمه موتور پارسیان با خیالی راحت و سریع و در کسری از دقیقه

خرید بیمه موتور پارسیان با خیالی راحت و سریع و در کسری از دقیقه
کدخبر : 27585

اگر به دنبال خرید بیمه موتور پارسیان هستید ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که از خدمات بیمه دات کام استفاده کنید.

خرید بیمه موتور پارسیان در کسری از دقیقه

 

بیمه پارسیان یکی از شرکت‌های بیمه‌ای خصوصی است که نزدیک به 20 سال در صنعت بیمه در حال فعالیت است. این شرکت یک عضو از خانواده بزرگ پارسیان بوده که شامل: بانک، لیزینگ، صبا تامین و گروه مالی پارسیان است. هدف اصلی تاسیس این شرکت جبران خسارت‌های وارد شده به افراد در رشته‌های مختلف بیمه‌ای است. همچنین این مجموعه در نظر دارد که خدمات ارزان‌تری نسبت به سایر شرکت‌های بیمه‌ای ارائه کند. همانطور که می‌دانید در این روزها استفاده از موتور سیکلت در شهر برای تردد و جابه جایی مرسولات بسیار کاربردی است و سرعت کارها را افزایش داده است اما خطر همیشه در کمین موتورسوار‌ها است، پس بهتر است که برای جلوگیری از خسارت‌ها و هزینه‌های به وجود آمده در تصادف‌ها از بیمه موتور استفاده کرد. داشتن بیمه شخص ثالث موتور برای موتورسیکلت اجباری است و در صورت عدم تهیه آن، تخلف کرده و پلیس راهنمایی و رانندگی می‌تواند وسیله نقلیه شما را به پارکینگ منتقل کند. در این بیمه نامه خسارت‌های مالی و جانی که برای شخص زیان دیده در حادثه ایجاد می‌شود، جبران خسارت خواهد شد. تا انتهای متن با ما همرا باشید تا مزیت‌ها و پوشش‌های بیمه موتور پارسیان را بررسی کنیم.

 

پوشش‌های بیمه موتور پارسیان

ابتدا بهتر است کمی شرکت بیمه پارسیان را معرفی کنیم تا همه موتورسواران با شناخت بهتر این شرکت بتوانند بیمه موتور خود را با آگاهی بیشتری انتخاب کنند:

شرکت بیمه پارسیان با سهامی عام دارای از بیمه مرکزی با شماره 5200 در تاریخ 28/2/1382 فعالیت خود را آغاز کرد. در شروع کار، بیمه پارسیان در حوزه صدور انواع بیمه‌های اموال، مسئولیت و اشخاص فعال بود؛ اما در حال حاضر و با توجه به سرمایه 4000 میلیارد ریالی، بزرگترین شرکت بیمه خصوصی در ایران است.هدف شرکت بیمه پارسیان در ایجاد سازمانی جهانی در بازار رقابتی بیمه و معرفی شدن به عنوان شرکتی پیشرو در عرضه خدمات مربوط به پوشش تمامی ریسک‌ها و جبران انواع خسارت‌ها و همچنین خدمات مشاوره‌ای است. باید به این نکته اشاره کرد که خدمات شرکت بیمه پارسیان باعث شده تا شاهد گسترش چشمگیر سهم بازار و بهبود خدمات برای افزایش رضایت مشتریان باشیم. همچنین اینکه بیمه پارسیان به مدد فعالیت های متوالی خود توانسته در فهرست صد شرکت برتر کشور توسط سازمان مدیریت صنعتی قرار بگیرد.

با توجه به اینکه موتور سیکلت نسبت به خودرو از ایمنی کمتری برخوردار است، توصیه می‌کنیم که مالکان موتور سیکلت بیمه شخص ثالث موتور را خریداری کنند تا در صورت وقوع حادثه، متحمل پرداخت هزینه‌های سنگین نباشند.اگر بیمه موتور نداشته باشیم:

 

 پوشش‌های بیمه‌ای در بیمه شخص ثالث موتور سیکلت به شرح زیر است:

  • مدام باید ترس از پلیس داشته باشیم؛ پلیس به محض شناسایی موتورسیکلت بدون بیمه‌نامه آن را به پارکینگ منتقل خواهد کرد. در این صورت، موتورسوار باید همه زندگی خود را تعطیل کرده و به دنبال ترخیص موتور از پارکینگ بدود. تازه تا بیمه شخص ثالث را هم نخرد،موتورش را رفع توقیف نمی‌کنند.
  • موتور بدون بیمه‌نامه شخص ثالث  خرید و فروش نمی‌شود.

89

توقف و انتقال به پارکینگ موتورهای بدون بیمه توسط پلیس

 

خسارت‌های مالی به شخص ثالث:

اگر بروز حادثه رانندگی، سبب خسارت مالی به شخص ثالث و فردی غیر از راننده مقصر شود، بیمه پارسیان با توجه به این پوشش جبران خسارت خواهد کرد.

خسارت جانی به راننده:

 در بیمه موتور برخلاف بیمه شخص ثالث خودرو، اگر موتور سوار مقصر دچار خسارت جانی شود، بیمه مطابق با قوانین بیمه نامه خسارت وارد شده را جبران می‌کند.

خسارت بدنی و جانی به شخص ثالث:

در صورتی که خسارت جانی یا بدنی برای فرد زیان دیده و شخص ثالث در حادثه رخ دهد، می‌توان از این پوشش برای جبران دیه و هزینه‌های درمان استفاده کرد.

در حقیقت بیمه موتور سیکلت خسارت‌های مالی و جانی وارد شده به شخص ثالث را پرداخت خواهد کرد و تنها خسارت جانی رخ داده برای راننده مقصر تحت پوشش این بیمه نامه است.

به طور کلی خسارت‌های تحت پوشش بیمه موتور پارسیان عبارتند از:

  • فوت شخص ثالث در اثر برخورد با موتور
  • خسارات وارد شده به وسیله نقلیه، بار آن یا دیگر اشیا
  • خسارات بدنی وارد شده به موتورسوار یا شخص ثالث
  • غرامت فوت موتورسوار
  • هزینه‌های پزشکی و درمان شخص ثالث یا موتورسوار

 

بیمه پارسیان با توجه به قرارداد بیمه‌ای که با بیمه‌گزار منعقد می‌کند و با توجه به سقف تعهدات مشخص شده در بیمه نامه، موارد گفته شده را جبران خسارت خواهد کرد. در ضمن برای اینکه بتوان از خدمات پوشش‌ها استفاده کرد، باید راننده مقصر گواهینامه خود را ارائه کند.

دقت کنید، با توجه به اینکه حق بیمه موتور خیلی بالا نیست، شرکت بیمه پارسیان و برخی از شرکت‌های بیمه‌ای دیگر خسارت فوت را تحت پوشش قرار نمی‌دهند، اما صندوق تامین خسارت‌های بدنی، شرایط پرداخت دیه به صورت اقساط را فراهم کرده است.

 

نحوه محاسبه قیمت بیمه موتور پارسیان

در محاسبه قیمت بیمه موتور پارسیان عوامل مختلفی وجود دارند. قیمت این بیمه نامه با توجه به تعداد سیلندر‌های موتور سیکلت، حق بیمه تصویب شده در ابتدای سال، تخفیف عدم خسارت، نوع موتور، سال ساخت و پوشش‌ها مشخص می‌شود. موتورها از نظر سیلندر به موارد زیر دسته بندی می‌شوند:

 

  • موتور سیکلت گازی
  • موتور سیکلت دنده‌ای یک سیلندر
  • موتور سیکلت با دو سیلندر و بالاتر
  • موتور سیکلت سه چرخ و سایدکار

به طور حتم هرچه تعداد سیلندر‌ها بیشتر باشد، قیمت بیمه موتور هم افزایش پیدا می‌کند.

 

12

قیمت بیمه شخص ثالث موتورسیکلت گازی

شرکت بیمه پارسیان، پوشش‌های مالی را با توجه به میزان تورم و هزینه دیه فوت در ماه حرام مشخص می‌کند و موتور سوار‌ها می‌توانند هنگام امضای قرارداد بیمه نامه، سقف پوشش‌های خود را افزایش دهند و به حق بیمه بیشتری را پرداخت کنند. علاوه بر مواردی که گفته شد، اگر در تمدید بیمه نامه تاخیر رخ دهد، مبلغی نیز تحت عنوان جریمه دیرکرد به مبلغ حق بیمه موتور اضافه می‌شود. میزان این جریمه نیز با توجه به اعلام پلیس راهور و توافق بیمه مرکزی تعیین خواهد شد.

بیمه پارسیان طرحی را با عنوان خرید بیمه موتور سیکلت کوتاه مدت هم در نظر گرفته تا افرادی که می‌خواهند به صورت یک ماهه یا دو ماهه این بیمه نامه را خریداری کنند با مشکلی روبرو نشوند. با توجه به این موضوع، مدت اعتبار بیمه نامه بر روی قیمت اصلی بیمه تاثیر گزار است.

نکته: توجه داشته باشید که داشتن بیمه شخص ثالث برای تمام موتور سیکلت‌ها اجباری است و در صورت خریداری بیمه کوتاه مدت باید برای تمدید آن اقدام کرد.

 

دریافت خسارت بیمه موتور از بیمه پارسیان

شرکت بیمه‌ پارسیان برای پرداخت خسارت نیاز به یکسری مدارک دارد که باید از سوی بیمه‌گزار به شرکت بیمه ارائه شود. این مدارک به شرح زیر است:

 

  • اصل و کپی بیمه نامه معتبر راننده مقصر و فرد زیان دیده
  • اصل و کپی گواهینامه راننده مقصر و فرد زیان دیده
  • اصل و تصویر کارت شناسایی و شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه مقصر و زیان دیده
  • اصل و تصویر کارت ملی مقصر و زیان دیده
  • اصل فاکتور رسمی‌لوازم با تایید کارشناس بیمه

توجه کنید که ابتدا باید حداکثر تا 5 روز به یکی از مراکز پرداخت خسارت بیمه پارسیان مراجعه کنید و با تشکیل پرونده و تحویل مدارک گفته شده، روند ارزیابی خسارت را طی کنید. با تایید نهایی و ارزیابی صورت گرفته از سوی کارشناس، حواله پرداخت خسارت به فرد زیان دیده تحویل داده می‌شود.

سقف تعهدات بیمه شخص ثالث موتورپارسیان

همانطور که می‌دانید مبلغ دیه در ابتدای هر سال و از سوی قوه قضاییه به بیمه مرکزی اعلام می‌شود. با توجه به قوانین بیمه شخص ثالث در سال 1400 که از سوی بیمه مرکزی به شرکت‌های بیمه‌ای اعلام شده است، نرخ دیه تعهد مالی بیمه موتور به شرح زیر است:

  • تعهد مالی، حداقل به میزان 16 میلیون تومان و تا سقف 320 میلیون تومان
  • تعهد جانی و نقص عضو، برای هر نفر 640 میلیون تومان
  • بیمه حوادث سرنشین، 480 میلیون تومان

Capture

پوشش های جانی و مالی بیمه شخص ثالث موتورسیکلت پارسیان

 

با توجه به سقف بالای خسارت پرداختی از شرکت بیمه پارسیان برای تصادفاتی که موتورسوار در آن مقصر شناخته میشود و قیمت ارزان بیمه پارسیان، شاید بخواهید بدانید که چکونه می توان بهترین و ارزان ترین بیمه موتورسیکلت را خریدارید کرد؟

 

چگونه ارزان ترین بیمه موتور پارسیان را آنلاین بخریم؟

با توجه به عوامل تاثیرگذار در قیمت بیمه شخص ثالث موتورسیکلت، همان طور که متوجه شده اید، عوامل تعداد سیلندر و نوع و ساختار موتور عوامل ثابتی هستند که در نرخ بیمه موتور سیکلت تاثیر می گذارند پس جهت برخورداری از ارزان ترین بیمه شخص ثالث موتورسیکلت، بیمه گزار باید بیمه موتورسیکلت خود را قبل از اتمام سررسید آن تمدید نماید تا مشمول جریمه دیرکرد بیمه شخص ثالث نشود.ضمنا با برخورداری از سقف تخفیف عدم خسارت و انتخاب کمترین پوشش انتخابی نیز می توان ، قیمت خرید بیمه موتور  سیکلت را کاهش داد.

 

خرید بیمه موتور پارسیان از بیمه دات کام

اگر به دنبال خرید بیمه موتور پارسیان هستید ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که از خدمات بیمه دات کام استفاده کنید. با توجه به اینکه بیمه پارسیان و سایر شرکت‌های بیمه‌ای در این سامانه حضور دارند، می‌توانید هزینه‌ها و پوشش‌های هر بیمه نامه را استعلام و مقایسه کنید. همچنین بدون مراجعه حضوری از طریق سایت bimeh.com بهترین خدمات را از شرکت پارسیان دریافت کنید. کافی است که به این پلتفرم خرید آنلاین بیمه مراجعه کنید و در صفحه محصولات بر روی بیمه نامه شخص ثالث موتور کلیک کرده و با وارد کردن اطلاعات بیمه‌ای، بهترین مقایسه و خرید بیمه را با ارزان ترین قیمت  و بیشترین تخفیفات بیمه داشته باشد تا در صورت کمبود وقت برای مراجعه حضوری به کارگزاری‌ها، مشمول جریمه دیرکرد در تمدید بیمه موتور خود  نشوید.

راه های ارتباط با کارشناسان بیمه دات کام:

نشانی :تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶

کد پستی:  ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس: ۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی: info@bimeh.com

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه